کد خبر: ۵۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
باز بهارو باز هلهله ی طبیعت در تخریب زمستان آغاز شد؛ و باز جوانه های غم که از اعماق وجودم شکفته. کجایید ای شهیدان خدایی...
هو البصیر

شما را فراموش نمی کنیم...
 
جوانه ی غم

باز بهارو باز هلهله ی طبیعت در تخریب زمستان آغاز شد؛ و باز جوانه های غم که از اعماق وجودم شکفته.
کجایید ای شهیدان خدایی... کجایید که ببینید چگونه مورد هجمه ی ناجوانمردانه قرار گرفته ایم و به اسلام عزیز که تنها علاقه ی شما در نثار جانتان برایش بود از همه سو تهدید میشود. زاهدان دروغین و دوستان نادان و دشمنان تا دندان مسلح هر روز طرحی و فرقه ای را به ظهور میرسانند و مال و ناموس مسلمانان میرود و مارا خواب میبرد. 
امسال خیلی ها در کنار خانواده هاشان سرشار از سلامتی و امنیت سال را تحویل میکنند و عده ای در نهایت غم و اندوه ولی راضی به رضای خدا گذران می گنند. خانواده ی سردار اسکندری و صاحبکرم و شیبانی ها و ماندنی ها و بقیه ی این مظلومین در چه حالی هستند؟ اینان که اینگونه بر طبل شادی میکوبند آیا ذره ای نه به فکر شما بلکه توجه دارند که ما عزادار فاطمه ایم.
مجید جان کجایی که ببینی دشمن ناجوانمردانه بر اسلام عزیز باداعش بی دین میتازد و خیلیها هنوز یاور ندارند که دشمن اصل اسلام و اصل نظام مارا هدف گرفته است. چگونه فراموش میکنیم 29/12/66 را که تو یک تنه بر دشمن تاختی و هرجا که لازم بود تا یک قدمی شهادت رفتی و آن روز دشت گلگون حلبچه شاهد رشادت بی مثل و مانند تو بود که با ندای یا زهرا(س) جان به جان آفرین تسلیم کردید. ایکاش بودی و امروز در خطوط مقدم عراق و سوریه و افغانستان به عید دیدنی تو می آمدیم. تو همیشه در یاد ما و خاطره ی مردم ولایتمدار فارس خواهی ماند هرچند غریب و مظلوم باشی، تا زنده ایم نمی گزاریم به این راحتی از یادها بروید.

 هنوز ریشه زائیده بهارمنی                             به باغ آرزو گل همیشه بهار منی
شب و غروب و کف باد و موج می میرند             تو آن کرانه آرام ماندگار منی

شما را فراموش نمی کنیم...شما را فراموش نمی کنیم...
    
        سردار شهید عبدالله اسکندری                                             شهید صاحبکرم 


شما را فراموش نمی کنیم...
 
گرامی باد  یاد و خاطره ی امام و همه ی شهدا ی اسلام  از اولین تا آخرین

عبد عاصی
1/1/94

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: