آخرین اخبار
کد خبر: ۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۱
کامران دانشجو گفت: با دستور آقای احمدی نژاد ، برای حفاظت از دانشمندان هسته‌ای تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 100 مورد ترور در برنامه‌ریزی دشمنان وجود دارد که بیشترآنها خنثی می‌شود، خاطر نشان کرد : بی‌انصافی است که زحمات سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و نیروهای امنیتی را نادیده بگیریم .


وزیر علوم و فناوری با اشاره به 300 دانشجوی دانشگاه شریف که خواستار تغییر رشته خود به رشته‌های هسته‌ای هستند، گفت: علاوه بر آنها که خواستار تغییر رشته و رفتن به رشته فیزیک هسته‌ای هستند، بیش از هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های نیز چنین درخواستی دارند که نشاندهنده ناکامی دشمنان در جلوگیری از فعالیت های علمی دانشمندان ایرانی است .

یک ؛ مامور امنیتی سابق رژیم صهیونیستی، به همکاری "موساد"و"سیا" در ترور دانشمندان ایرانی اذعان کرد.
 

روزنامه سوییسی "باسلر زایتونگ " بدون ذکر نام این مامور امنیتی سابق رژیم صهیونیستی، به نقل از وی تاکید کرد، عملیات مخفی ء ترور دانشمندان ایرانی ؛ بخشی از استراتژی اسراییل است چرا که از جنگ آشکار علیه ایران هراس دارد.
یک نویسنده آمریکایی نیز اعلام کرد با سند و مدرک می تواند اثبات کند که عوامل اجیر شده "موساد" در ترور دانشمندان ایرانی دست دارند. "ریچارد سیلواستین " درپایگاه اینترنتی خود به نقل از یک منبع عراقی نوشت، سوء قصدهای اخیر علیه دانشمندان ایرانی از سوی اعضای منافقین صورت می گیرد که موساد آنها را اجیر کرده است .

اينگونه هم مي توان جنگيد

يك روزنامه اتريشي با اشاره به دست داشتن رژيم صهيونيستي در ترور دانشمندان ايراني ؛ آن را نوعي جنگ مخفي خواند و نوشت " اينگونه هم مي توان جنگيد.

روزنامه اتريشي "كرونه " در اين خصوص نوشت : سازمان اطلاعات مخفي رژيم صهيونيستي (موساد) تلاش دارد با ترور دانشمندان هسته اي ايران در مسير برنامه هسته اي جمهوري اسلامي خلل ايجاد كند پيش از اين يك مامور امنيتي سابق اين رژيم نيز اذعان كرده بود كه اسراييل به دليل هراس از ايران از جنگ آشكار پرهيز كرده و به جنگ
پنهان روي آورده است .

مصطفي احمدي روشن شيميدان 32 ساله ايراني روز چهارشنبه در حالي كه در حال رفتن به محل كار خود بود توسط يك بمب مغناطيسي كه به اتومبيل وي نصب شد؛ به شهادت رسيد .

به نوشته روزنامه اتريشي "كرونه "؛ اين بمب در سالگرد كشته شدن يك دانشمند ديگر ايراني ؛ منفجر شد .


اين روزنامه اتريشي تصريح كرد جمهوري اسلامي ايران به رغم اين اقدامات همچنان در مسير پيشرفت حركت مي كند.

وزیر اطلاعات دو روز پیش در حاشیه جلسه هیئت دولت گفته بود: به حول و قوه الهی پاسخ محکمی به اقدامات تروریستی دشمنان خواهیم داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: