آخرین اخبار
کد خبر: ۴۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
مسئول معاونت سیاسی سپاه فجر استان فارس:
سرهنگ محمدی گفت: کسانی که مهمانداری ترددهای سیاسی اخیر را در استان فارس بر عهده داشته اند بدانند که ظرف صبر نیروهای انقلابی حد و اندازه ای دارد و سعی نکنند فتنه گران را پاک جلوه دهند.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار علی محمدی مسئول معاونت سیاسی سپاه فجر استان فارس در حاشیه همایش استانی هادیان سیاسی و مدیران سیاسی سپاه و بسیج گفت: هدف از برگزاری همایش هادیان سیاسی در استان ارتقاء بصیرت سیاسی و سطح آگاهی انقلابی پاسداران و بسیجیان می باشد.

محمدی بیان داشت: با عنایت به توطئه های گوناگون استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار یکی از برنامه های آنان تغییر محاسبات ملت ایران و اقشار انقلابی و خصوصا سپاه و بسیج می باشد که می بایست یک انقلابی بداند کجا قرار دارد، هم دشمن را بشناسد و هم ظرفیت های نیروهای انقلاب وهم میدان نبرد را بشناسد.

این مقام مسئول افزود: عده ای در داخل کشور، تحت تاثیرتبلیغات زهرآگین دشمن قرارگرفته و در صدد تخریب سپاه و بسیج هستند و تمام تلاش خود را در جهت پروژه های سپاه هراسی بکار می بندند اما غافل از آنکه نیروهای انقلاب هوشیار و بیدار هستند و اجازه میدان داری را به دشمنان و عناصر مزدور داخلی نخواهند داد.

مسئول معاونت سیاسی سپاه فجر گفت: کسانی که مهمانداری ترددهای سیاسی اخیر را در استان فارس بر عهده داشته اند بدانند که ظرف صبر نیروهای انقلابی حد و اندازه ای دارد و سعی نکنند فتنه گران را پاک جلوه دهند، چراکه لحظات تلخ وقایع فتنه 88 هیچگاه از ذهن نیروهای انقلاب زدوده نخواهد شد و این فتنه گران از اقدامات خباثت آلود فتنه پاک نخواهد شد.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: