شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۰۹:۰۴
آخرین اخبار
کد خبر: ۴۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
در مراسم افتتاح دفتر بسیج رسانه ی لارستان
دفتر بسیج رسانه ی لارستان با حضور میلاد امیری نژاد مسئول بسیج رسانه ی فارس و مسئولین شهرستان افتتاح شد .
به گزارش خبرنگار تنویر لارستان، در این مراسم که با حضور تنی چند از اصحاب رسانه ی شهرستان، فرماندار ویژه ی لارستان برگزار شد ، محسن شهرآشوب یکی از فعالان فرهنگی شهرستان به عنوان مسئول بسیج رسانه ی لارستان معرفی شد .


محسن شهرآشوب، در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به رسانه و اثرات مثبت و منفی آن گفت: حملات و هجمه‌های گسترده رسانه‌های دنیا بر مواضع جمهوری اسلامی انکارناپذیر است و همه فعالان فرهنگی و به ویژه بسیجیان باید در این عرصه با قدرت وارد شوند تا نقشه‌های مستکبران برملا شود.



امیر جاهدی فرمانده ی سپاه لارستان نیز با تاکید بر جایگاه رسانه ها و کارکرد وسیع آن در دنیای امروز به جایگاه رسانه های شهرستان و استعدادهای نهفته در منطقه اشاره داشت.



وی گفت: امروز می توانیم خفقان رسانه ای موجود در جهان بالاخص در آمریکا و کشورهای غربی در خصوص مسائل اجتماعی و تبعیض نژادی را با روشنگری و کار رسانه ای، حقیقت موجود را به مردم جهان نشان دهیم.

علی اکبر نجیب زاده نیز در این مراسم به اشاره به برنامه ریزی دشمنان اذعان داشت: دشمن امروز معنویت ما را هدف قرار داده است و آنچنان که رهبری می فرمایند می بایست با ابزارهای نوین حرف حساب خود را به دیگران و جهان بزنیم چرا که دین ما دین حق و حقیقت است.


علی اکبر نجیب‌زاده با ابراز خرسندی از راه‌اندازی دفتر بسیج رسانه در لارستان گفت: امیدواریم با ایجاد این دفتر بتوان در راستای اهداف مشترک و هماهنگ کردن همه اصحاب رسانه فعال در لارستان حرکت کرد و در کنار اختلاف سلیقه‌هایی که وجود دارد کارهای بزرگ و وحدت برانگیزی صورت داد.


در ادامه میلاد امیری نژاد مسئول بسیج رسانه ی فارس که در کارنامه ی خود سرپرستی روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان را نیز به همراه دارد بیان داشت: بسیج رسانه ی استان فارس توانسته است جمع زیادی از اصحاب رسانه ی تاثیرگذار استان را جذب خود کند .

وی اساس ماموریت بسیج رسانه را عضویت خبرنگاران، مدیران مسئول، عکاسان و غیره در این سازمان دانست و تأکید کرد: امید می‌رود این مرکز بتواند با برگزاری دوره‌های آموزشی و بصیرت‌افزایی اقدامات مناسبی را برای تقویت فضای رسانه‌ای منطقه بردارند.

امیری نژاد هدف این سازمان را یکپارچه سازی رسانه ها و پرورش نیورهای جوان در عرصه ی سرانه ذکر کرد و بیان داشت: ما در حوزه ی بسیج رسانه خط کشی نخواهیم داشت که این رسانه همسوست و آن غیر همسوست هر آنکه دلش برای این انقلاب می تپد عضو این نهاد است.
نام:
ایمیل:
* نظر: