آخرین اخبار
کد خبر: ۴۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت:جنبش دانشجویی در شکستن خطوط قرمز سکوت را جایز نمی‌شمارد.

به گزارش تنویر، عباس توانا مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شیرا با بیان اینکه مسئولین استان با رضایت به حضور فتنه‌گرانی همچون غفاری‌ها، شیرینی روز دانشجو را به کام دانشجویان تلخ کردند، گفت: مجموعه استانداری فارس روندی را در شیراز شروع کرده‌اند که نه تنها زیبنده این شهر مقدس نیست بلکه نوعی توهین به قداست شهر است، صدور مجوز حضور فتنه‌گران در شهر شیراز لکه ننگی است که جبین دولت تدبیر و امید را در بر گرفته است. آقایان می‌نشینند و جلسه شورای تأمین می‌گیرند و نتیجه آن تأمین امنیت امثال غفاری در دانشگاه می‌شود.

این فعال دانشجویی گفت: فرماندار می‌گوید هیچکس موافق حضور غفاری نبوده، هیچ‌کس موافق نبوده اما تمام هماهنگی‌ها برای حضور وی تدارک دیده شده است. اشکال ما تنها به حضور غفاری نیست، ما شاهد بازگشت نگاه پادگانی و امنیتی به دانشگاه‌های استان هستیم، با برگزاری همایش "خط قرمز" که با حضور اکثریت جامعه بوده مخالفت می‌شود اما با حضور اقلیت فتنه‌گر و دشمنان نظام موافقت می‌شود.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با تأکید بر اینکه جنبش دانشجو نگذاشته و نخواهد گذاشت خواب آقایان در جمود دانشگاه تعبیر شد، افزود: روز دانشجو را آقایان به نفع منافع حزبی شان به کام دانشجویان تلخ کردند، عده‌ای را کتک زدند، حضرات مسئول دم بر نیاوردند و این است که سید شهیدان اهل قلم گفت "حزب‌اللهی‌ها از همه مظلوم‌تر هستند". ننگ بر مسئولی که نسبت به ضرب و جرح یک دانشجو سکوت کند و اُف بر آنهایی که با دعوت از فتنه‌گران، به مقابله با آرمانهای امام خمینی رفته‌اند، ادامه این وضع در استان، خارج از صبر اکثریت دانشگاه است و آقای استاندار باید سریعا پاسخگو باشند. جنبش دانشجویی به هیچ وجه در شکستن خطوط قرمز سکوت را جایز نمی‌شمارد بلکه خیانت می‌داند و با دست‌اندرکاران برگزاری اینگونه جلسات به شدت برخورد کرده و خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: