گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۶۶۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۷
اطلاعیه سپاه سپیدان در خصوص مراسم تشییع شهید ماندنی
مراسم تشییع شهید قدرت الله ماندنی همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در روز چهارشنبه مورخ 10 دیماه 93 ساعت 10:30 از مقابل مسجد جامع اردکان برگزار می گردد
به گزارش تنویر سپیدان ، روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان در پی شهادت شهید قدرت الله ماندنی در اطلاعیه ای زمان تشییع پیکر مطهر این شهید والا مقام را اعلام نمود .
در این اطلاعیه آمده است :

یک بار دیگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حمله به پاسگاه های مرزی سپاه در منطقه سراوان سیستان و بلوچستان در اقدامی کینه توزانه سه تن از پاسداران سپاه فجر فارس را که تا آخرین لحظه از مرزهای انقلاب اسلامی دفاع نمودند را به شهادت رساندند .
فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان ضمن محکوم نمودن این جنایت اعلام می نمایند تا آخرین قطره از خون خود در پاسداری از مرزهای کشور و حریم ولایت مصمم و ثابت قدم بوده و در هر زمان آماده دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی می باشند .

در این خصوص شهادت شهید قدرت الله ماندنی و دو تن از همرزمانش را به امت شهید پرور سپیدان و خانواده معظم این شهید گرانقدر تسلیت نموده و همگان را به شرکت در مراسم تشییع این شهید عزیز همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در روز چهارشنبه مورخ 10 دیماه 93 ساعت 10:30  از مقابل مسجد جامع اردکان برگزار می گردد ، دعوت به عمل می آورد.

تشییع پیکر مطهر شهید قدرت الله ماندنی چهارشنبه 10 دی 93
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 2
مسعود
|
-
|
13:07 - 1393/10/09
0
2
با نهایت تاسف و تاثر حرکت جنایتکارانه گروهک های تروریستی وابسته به عوامل استکبار جهانی از سرزمین ولایت مداران نمایان شد. حادثه تروریستی به شهادت رساندن جمعی از مرزبانان غیور ایران اسلامی در منطقه مرزی شهرستان سراوان بار دیگر افشاء کننده وحشت همراه با کینه توزی عمیق از وحدت و برادری ملت شریف ایران اسلامی، بخصوص مذاهب و اقوام مختلف در استان ولایت مدار سیستان و بلوچستان است.
روابط عمومی و تبلیغات سپاه سپیدان ضمن محکومیت این اقدام کینه توزانه شهادت مرزبانان ولایت مدار استانمان را به حضرت ولی عصر (عج)، امام خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور استان فارس بخصوص خانواده معظم شهدا تبریک و تسلیت عرض نموده و همگان را به شرکت در مراسم تشییع این شهدای والا مقام که همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در روز چهارشنبه مورخ 10/10/93 شاعت 10:30 صبح از جلوی مسجد جامع اردکان برگزار می گردد، دعوت به عمل می آورد.
(( روابط عمومی و تبلیغات سپاه سپیدان/دی ماه 1393 شمسی))
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:58 - 1393/10/09
0
2
برادر بزرگوار و عزیز،جناب آقای امیری
باعرض سلام و خداقوت از زحمات بی دریغ جنابعالی در امر انعکاس اخبار شهرستان کمال تقدیر و تشکر را دارم.
سالمتی،پیروزی و سربلندی شما را از خداوند متعال آرزومندم
نام:
ایمیل:
* نظر: