گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۷۲۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
امام جمعه سپیدان در مراسم بزرگداشت شهید ماندنی :
امام جمعه سپیدان گفت : کسی که لایق شهادت باشد ، خدا راه و رسم عاشقی را به او می آموزد و شهید ماندنی با دوری از خانه و خانواده ، عشق بازی با خدا را خوب آموخته بود .
به گزارش تنویر سپیدان ، مراسم بزرگداشت شهید قدرت الله ماندنی امشب با حضور فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپیدان ، بسیجیان ، مسئولین شهرستانی و خانواده این شهید والا مقام توسط پایگاه مقاومت سید الشهداء و هیئت محبین حضرت رقیه سلام الله سپیدان در مسجد امام حسین علیه السلام اردکان فارس برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه سپیدان با اشاره به شفاعت کنندگان روز قیامت اظهار داشت : انبیاء ، علماء و شهدا کسانی هستند که به لحاظ تاثیر پذیری مردم از آنها در روز قیامت شفاعت کننده سایرین هستند و شهدا نیز به دلیل بالا بودن اهمیت کار آنها ، در جمع شفاعت کنندگان روز جزا هستند .
موسوی انور روحیه شهادت طلبی را موجب عدم پذیرش ذلت خواند و تاکید کرد : همه مردم به ویژه جوانان به شهادت امیدوار باشند چرا که امتی ذلت ناپذیر است که دارای روحیه شهادت طلبی باشد و اگر روحیه شهادت طلبی در جامعه حاکم باشد ، روحیه شهوت طلبی که هدیه استکبار به جوامع اسلامی است ، جایگاهی در بین مردم نخواهد داشت .
امام جمعه سپیدان با اشاره به روحیات شهید ماندنی از زبان خانواده ایشان گفت : کسی که لایق شهادت باشد ، خدا راه و رسم عاشقی را به او می آموزد و شهید ماندنی با دوری از خانه و خانواده ، خدمت در مناطق مرزی را به شهر و دیار خود ترجیه داد و او عشق بازی با خدا را خوب آموخته بود .
حجت الاسلام موسوی انور وحدت ، صلابت و قدرت نظام را ناشی از خون شهدا دانست و افزود : قدرتی که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در بین سایر کشورهای جهان به دست آورده نه از انرژی هسته ای است ، نه از تسلیحات نظامی و نه از مذاکرات دیپلماسی ، بلکه مرهون خون پاک شهدای عزیزی است که شهادت را بر ذلت ترجیه دادند و با خون خود امنیت را به مردم و کشور هدیه دادند .

امام جمعه سپیدان شهدا را متعلق به کشور و اسلام خواند و افزود : وقتی با خون شهید چنین عظمتی برای یک جامعه ایجاد می شود و ارزشهای اسلامی زنده می شود ، شهید متعلق به فرد یا خانواده نیست بلکه متعلق به کشور و اسلام است و از این رو باید به جای تسلیت ، به خانواده معظم شهدا تبریک گفت .

انتهای پیام /


مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
صبوری
|
GERMANY
|
01:15 - 1393/10/16
0
2
خدا حفظ کنه خانواده های معظم شهدا رو
نام:
ایمیل:
* نظر: