آخرین اخبار
کد خبر: ۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۳
فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس ،رمز موفقیت درمقابله با دشمن درعرصه جنگ نرم را پیروی محض از ولایت مطلقه فقیه، بصیرت و آگاهی و پاسداری از ارزش های اسلامی، فرهنگ عاشورایی و مهدویت ذكر كرد.
سرتیپ حسین محمدی در نشست خبری با گرامیداشت ایام الله دهه مبارك فجر و ارج نهادن به یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر بخواهیم به ابعادی از انقلاب و ریشه های آن بپردازیم، مشاهده می كنیم كه انقلاب شكوهمند ما انقلابی بی نظیر و متمایز از سایر انقلاب های جهان است و بسیاری از تحلیلگران هم به این نتیجه رسیده اند.
 
وی دینی بودن هویت و ماهیت انقلاب اسلامی، رهبری بی نظیر امام راحل، عدم وابستگی به شرق و غرب، حضور و مشاركت اقشار و گروه های مختلف مردم و حضور موثر علما و روحانیون را از جمله ویژگی های انقلاب اسلامی در مقایسه با سایر انقلاب های جهان دانست.
 
فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز نیز كه 33 سال از پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی سپری می شود، كشور ما در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی وعلمی به استقلال و پیشرفت های بسیار عظیمی دست یافته است.
 
محمدی بیان کرد: یكی از مهمترین دستاوردهای بزرگ انقلاب كه اخیرا دنیا شاهد آن بود، موج بیداری اسلامی در كشورهای منطقه است و این كه بسیاری از مردم كشورهای منطقه با الهام از حركت انقلابی ملت بزرگ ایران در سال 57، به پا خاستند.
 
وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همانگونه كه در دوران جنگ تحمیلی و در نبردی سخت به خوبی درمقابل دشمنان ایستادگی كردند؛ درمقطع كنونی نیز باید درمقابله با جنگ نرم دشمن كه خطرناك تراز جنگ سخت است، آمادگی و هوشیاری كامل داشته باشند.
 
فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در جنگ نرم، دشمن به دنبال این است كه قدرت تصمیم گیری را از ما سلب و ما را به سمت و سویی كه خودش می خواهد، هدایت كند، گفت: رمز موفقیت در مقابله با دشمن درعرصه جنگ نرم؛ پیروی محض از ولایت مطلقه فقیه، بصیرت و آگاهی و پاسداری از ارزش های اسلامی، فرهنگ عاشورایی و مهدویت است.
 
وی در مورد برنامه های دهه مبارك فجر گفت: یكی از موارد مهمی كه در اجرای این برنامه ها باید مد نظر قرار گیرد بزرگداشت شخصیت امام (ره) و تبیین اندیشه های ایشان و همچنین تجدید میثاق با ولایت و رهبری معظم است.
 
فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد افزود: امسال برگزاری مراسم نخستین روز دهه مبارك فجر با اجرای نمادین لحظه ورود حضرت امام خمینی (ره) به خاك وطن توسط پایگاه هوایی شهید دوران آغاز می شود.
 
محمدی بیان کرد: گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، اجرای مراسم نورافشانی در آسمان شیراز، دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و برگزاری مسابقات ورزشی و پیاده روی بزرگ خانوادگی از دیگر برنامه های كمیته نیروهای مسلح استان فارس در دهه مبارك فجر است.
نام:
ایمیل:
* نظر: