آخرین اخبار
کد خبر: ۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: امنیت اجتماعی ازحساسترین و مهمترین نوع امنیت است که در پیشرفت و توسعه یک جامعه و همچنین شکوفایی استعدادها و تامین آرامش، نقش مهمی دارد.

به گزارش تنویر،سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان، فرمانده انتظامی استان فارس دیروز در همایش نظم و امنیت در شیراز گفت: امروز تحولات و رخدادهای اجتماعی بسیار متنوع و پیچیده است به طوریکه مولفه های مهمی همچون جغرافیای اقتصادی، اجتماعی، طبیعی و سیاسی در هر استان تعیین کننده سرنوشت و وضعیت فعلی و آینده به حساب می آید.
وی بیان داشت: شرایط کنونی جامعه نیروی انتظامی را ملزم می کند در پرتو گذشته و آینده پژوهشی، خلاقیت، ابداع و سیاست های نو آورانه، پیشگام به سوی چشم اندازی مطلوب در عرصه نظم و امنیت باشد.


فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: امنیت اجتماعی ازحساسترین و مهمترین نوع امنیت است که در پیشرفت و توسعه یک جامعه و همچنین شکوفایی استعدادها و تامین آرامش، نقش مهمی دارد.

سجادیان خاطر نشان کرد: اعمال حاکمیت جمهوری اسلامی ایران با الگو قرار دادن سیره و روش پیشوایان دین و آرمان های انقلاب اسلامی و فرمان های رهبری وسیاست ها و تدابیر فرمانده ناجا همواره مدنظر است.

رییس پلیس استان فارس با تاکید بر اینکه فارس در همه ادوار مرکز فرهنگ و ادب و دارالعلم بوده و است اظهار داشت: فرماندهی انتظامی فارس بر اساس وجود مؤلفه های استانی و درون سازمانی از طریق ناجا مأموریت دارد تا به دانش مورد نیاز ناجا در عرصه نظم و امنیت دست یابد.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام و قدرت‌های استکباری از ابزارهای پیشرفته و پیچیده مراکز علمی و پژوهشی خود به صورت گسترده در جنگ نرم استفاده کرده تا از ظهور علم و فناوری نوین نزد ملت‌ها جلوگیری و احساس ناامنی و نگرانی‌های اجتماعی را در سایر جوامع ایجاد کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس کشف راهکارهای استقرار، توسعه و پایداری نظم و امنیت اجتماعی با رویکرد پیشگیری را از جمله نکات مورد نظر برگزار کنندگان این همایش علمی دانست وافزود: 127عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده و 20 مقاله سفارشی نیز در دست تهیه است.

همایش علمی "استان فارس، نظم و امنیت" که از دیروز یازدهم بهمن ماه شروع شده امروز نیز در محل باشگاه رفاهی دانشگاه شیراز در خیابان ساحلی غربی برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: