آخرین اخبار
کد خبر: ۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳
رئیس بسیج زنان با اشاره به اینکه همایش بین‌المللی طلایه‌داران حجاب و عفاف جزء 10 برنامه مهم ستاد دهه فجر است، گفت: دیدار با خانواده شهدای زن قبل از انقلاب و برپایی برنامه‌های متعدد در 12 هزار پایگاه بسیج سایر برنامه‌های ویژه دهه فجر است.

خانم مینو اصلانی در‌خصوص برنامه‌های بسیج جامعه زنان در ایام دهه فجر اظهار داشت: همایش بین‌المللی تجلیل از طلایه داران حجاب و عفاف یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج در ایام دهه فجر است که در روز 17 بهمن در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود و در این مراسم از 40 فعال داخلی و بین‌المللی در عرصه حجاب و عفاف تقدیر می‌شود.
وی افزود: همایش بین‌المللی تجلیل از طلایه‌داران حجاب و عفاف جزء 10 برنامه مهم ستاد دهه فجر انتخاب شده است همچنین سایر برنامه‌های بسیج جامعه زنان در سطح 12 هزار پایگاه‌ بسیج برگزار می‌شود.
رئیس بسیج جامعه زنان با بیان اینکه جشن‌های ویژه انقلاب،‌تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب به نسل جوان، دیدار با خانواده شهدا به‌ویژه شهدای زن که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند و برگزاری 10 هزار نشست فرهنگی در تبیین اهداف انقلاب اسلامی از سایر برنامه‌های ایام دهه فجر است.
اصلانی بیان کرد: همایش "زن، انقلاب اسلامی و هویت بازیافته" برای ششمین سال در ایام دهه فجر برگزار می‌شود؛ در این همایش به تبیین جایگاه زنان در انقلاب اسلامی و پس از پیروزی آن می‌پردازیم و جایگاه زنان بر اساس آموزه‌های دینی و دستیابی آنها به هویت اصلی خود در پرتو انقلاب اسلامی بررسی می‌شود.
وی ادامه داد: آشنایی با انقلاب در سطح 12 هزار پایگاه مقاومت بسیج خواهران سراسر کشور، گلباران تمثال حضرت امام خمینی (ره) در سطح میادین بزرگ شهر، برگزاری مسابقه ورزشی کوه پیمایی و پیاده‌روی در سطح کشور، مسابقه وبلاگ نویسی و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با موضوع ریزش و رویش در انقلاب در سطح 800 حوزه مقاومت بسیج سراسر کشور از سایر برنامه‌های بسیج جامعه زنان در ایام دهه فجر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: