آخرین اخبار
کد خبر: ۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۰۳:۳۰
بسيج نه تنها در دفاع مقدس درخشيد بلكه بعد از جنگ نيز در برخورد با فتنه‌گران، منافقان و در حوادث و بلاياي طبيعي از قبيل سيل، زلزله و حوادث ديگر درخشيده و گره‌گشاي مشكلات و مايه دلگرمي مردم و مسئولان بوده است.

محمود باقري صبح امروز در اردوي آموزش بدو ورود ياران ويژه بسيجيان عادي ادارات شهرستان كازرون اظهار داشت: بسيج نه تنها در دفاع مقدس درخشيد بلكه بعد از جنگ نيز در برخورد با فتنه‌گران، منافقان و در حوادث و بلاياي طبيعي از قبيل سيل، زلزله و حوادث ديگر درخشيده و گره‌گشاي مشكلات و مايه دلگرمي مردم و مسئولان بوده است.
وي با بيان اينكه بسيج در طول انقلاب اسلامي نيرويي كارآمد در تمام عرصه‌ها و ميدان‌ها بوده و موفق و سربلند زيسته است، ادامه داد: افرادي كه آگاهانه و از روي ميل و رغبت خود را مزين به زينت بسيجي بودن كرده‌اند و به خانوداده بزرگ بسيج مشرف شده‌اند، آگاه باشند كه امروز اگر سربلند، آزاده، در سايه ولايت و در كمال آرامش و امنيت زندگي مي‌كنيم، حاصل تلاش، ايثارگري‌ها، مجاهدت‌ها، شجاعت و شهامت رزمندگان، ايثارگران و به بركت خون پربركت شهيدان است.
باقري با بيان اينكه در صورت مقاوم و بيدار بودن، آينده‌اي روشن، خوب و درخشان در انتظار ماست، افزود: بسيج در دوران هشت سال دفاع مقدس آنچنان ظاهر شد كه دشمنان اعتراف كردند، قدرتي در بسيج نهفته است كه توان مقابله با تمام ارتش‌هاي كلاسيك جهاني را دارد.
وي بسيج را جايگاهي ملكوتي، شهيد جبهه‌ها و قهرمان يا مظلوم پشت جبهه‌ها توصيف و تصريح كرد: هشت سال دفاع مقدس اقتدار ايران را در جهان به اثبات رساند و تشكيل جنبش‌هاي آزادي‌بخش، گروه حماس، فتح و حزب‌الله ناشي از پيروي از انقلاب اسلامي است.
مسئول بسج ادارات كازرون در ادامه با اشاره به اهداف برنامه آموزش بدو ورود ياران گفت: آشنا كردن داوطلبان عضويت در بسيج با فلسفه، فرهنگ و تفكر بسيجي، ويژگي‌ها، كاركردها و عرصه‌هاي خدمتگزاري در بسيج از جمله اين اهداف است.
باقري حصول اطمينان از برخورداري بسيجيان از آگاهي اوليه اعتقادي و سازماني، آشنايي اوليه بسيجيان در بدو ورود با مسائل دفاعي و امنيتي و ايجاد تعلق سازماني براي بسيجيان جديدالورود از اهداف برگزاري دوره آموزش بدو ورود ياران عنوان و خاطرنشان كرد: بدو ورود ياران به افرادي اطلاق مي‌شود كه داوطلب عضويت در بسيج بوده و اقدام به ثبت نام در آن كرده‌اند.
در اين دروه آموزشي كه به همت حوزه مقاومت بسيج ادارات، كارخانجات و اصناف سپاه نايحه كازرون و با حضور پرشور بسيجيان در پارك طالقاني كازرون برگزار شد كه با قرائت زيارت عاشورا و برنامه‌هاي فرهنگي و ورزشي نيز همراه بود و افراد شركت كننده با ساختار تشكيلاتي بسيج آشنا شدند.انتهاي خبر/ق

نام:
ایمیل:
* نظر: