آخرین اخبار
کد خبر: ۴۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹
فرمانده سپاه ناحیه نورآباد ممسنی:
شایسته سالاری بر اساس آیه قرآن می تواند محور وحدت باشد نه طایفه و قوم و ایل و تبار و دامن زدن به این مسائل که باعث افتراق و تفرقه و عدم خدمتگزاری درست به مردم می شود.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه نورآباد، فرمانده سپاه ناحیه نورآباد ممسنی با عرض تبریک و تهنیت به مناسبت هفته وحدت گفت: سرمایه های فرهنگی و معنوی جهان اسلام برای وحدت جهان اسلامی با وجود تفاوت های ظاهری از وجوه مشترک بسیاری از جمله قرآن کریم ، قبله مشترک ، آیین حج ، مسجد ، زبان عربی، آداب و مناسک مشترک، اعیاد اسلامی مشترک و تاریخ و آرمان های مشترک برخوردار است.

کریم عباسی افزود:با وجود اشتراکات مسلمانان در اصول پایه و اعتقادی دلیلی بر کوبیدن بحث اختلاف و تفرقه افکنی در بین مسلمان ها باید خیلی کمتر باشد و به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت توجه شود و با این وحدت تمدن اسلامی است که آن آرمان همه مسلمانان تحقق پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره آیه صریح قرآن که "انی اکرمکم عندالله اتقاکم " خاطر نشان کرد: در شهرستان نورآباد ممسنی با وجود اشتراک قومی و زبانی ، دامن زدن به بحث طایفه گرایی برخلاف نص صریح قرآن کریم می باشد و هر کس به طایفه گرایی دامن زند قطع و یقین بر صراط سیره رسول الله (ص) و اهل بیت (ع) و همچنین از دستورات قرآن کریم پیروی نکرده است چرا که قرآن می فرماید آنکس که گرامی تر است باتقواتر است.

عباسی در پایان خاطر نشان کرد: شایسته سالاری بر اساس آیه قرآن می تواند محور وحدت باشد نه طایفه و قوم و ایل و تبار و دامن زدن به این مسائل که باعث افتراق و تفرقه و عدم خدمتگزاری درست به مردم می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: