آخرین اخبار
کد خبر: ۴۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
فرمانده سپاه ارسنجان:
زارع نژاد گفت: برنامه های فرهنگی شاد تاثیر مثبتی بر جامعه دارد اما باید مراقب باشیم که این برنامه ها جامعه را به سمت زوال نبرد و شهر از ظواهر اسلامی دور نشود.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه ارسنجان، فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان در جلسه شورای تامین شهرستان  با انتقاد شدید از برگزاری کنسرت های موسیقی در  شهر های مختلف گفت: مسئولان باید مراقب باشند که برخی به بهانه برگزاری کنسرت و برنامه های فرهنگی بستر ایجاد فساد و فحشا را فراهم نکنند.

سرهنگ زارع نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان  ضمن گلایه از امکانات کم اداره ارشاد ارسنجان، گفت: متاسفانه امکانات موجود پاسخگوی مطالبات مردم ارسنجان نیست و توقع همگان نیز از این اداره به عنوان متولی فعالیت های فرهنگی ، زیاد است که امیدواریم در آینده نزدیک، شاهد تقویت این اداره در شهرستان ارسنجان باشیم.

زارع نژاداضافه کرد: مسئولان فرهنگی شهرستان باید به این مسئله توجه کنند که در برخی از کنسرت های برپا شده ، افرادی به بهانه جشن و سرور از مناسبت های مذهبی سوء استفاده کرده و باظاهر و پوششی نامناسب و نواختن آهنگ های مبتذل چهره ای ضد اسلامی به این برنامه ها می دهند.

فرمانده سپاه ارسنجان با توجه به جایگاه و شان فرهنگ در برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: بعضیهابه بهانه جشن و سرور  و بدون انجام کار کارشناسی زمینه فساد و بی بندوباری را درشهرستان ارسنجان  فراهم می کنند.

زارع نژاد با بیان اینکه ما مخالف شادی و نشاط نیستیم خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی شاد تاثیر مثبتی بر جامعه دارد اما باید مراقب باشیم که این برنامه ها جامعه را به سمت زوال نبرد و شهر از ظواهر اسلامی دور نشود.

وی با بیان اینکه برخی افراد به بهانه حضور در برنامه های فرهنگی شاد، بدحجابی، بی عفتی و بی بندوباری را در جامعه ترویج می دهند ادامه داد: فضای شهر ارسنجان  باید در شان ومتناسب با پیشینه مذهبی، فرهنگی و تمدن آن باشد.

فرمانده سپاه ارسنجان در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت مناسبت ها برای دستیابی به اهداف حوزه اجتماعی وفرهنگی تصریح کرد: حرکت‌های مردمی در زمینه اقدامات فرهنگی بسیار تاثیرگذار است.

در پایان فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان ارسنجان  در ادامه ضمن انتقاد شدید از عدم نظارت داخلی بر صدور مجوز کنسرت ها، تاکید کرد: نحوی اجرای کنسرت ها در شان جامعه اسلامی نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر: