آخرین اخبار
کد خبر: ۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۸
فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز گفت:با حضور آگاهانه در انتخابات شرکت کنید و به افراد اصلح و معتقد به ولایت و رهبری رای دهید.

به گزارش تنویر؛سرهنگ حمیدرضا گرامی در همایش بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شیراز اظهار داشت: با حضور آگاهانه در انتخابات شرکت کنید و به افراد اصلح و معتقد به ولایت و رهبری رای دهید.

گرامی افزود: با حضور میلیونی آحاد جامعه در صحنه، انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری از هرگونه گزند و آسیب از سوی ایادی داخلی و خارجی استکبار در امان می‌مانند.

وی تصریح کرد: باید با بصیرت و آگاهی در صحنه انتخابات حضور جدی و چشم‌گیر داشته باشیم تا بار دیگر سرافکندگی و یاس و ناامیدی برای دشمنان انقلاب اسلامی به وجود بیاید.

فرمانده سپاه بقیةالله شیراز اضافه کرد: ملت‌های مبارز و دربند منطقه و جهان، الگوی مبارزاتی خود را ایران اسلامی قرار داده و برای رسیدن به آرمان‌ها و اعتقادات ملی و مذهبی به مقابله با استکبار و حاکمان ظالم قیام کرده‌اند.

درادامه این همایش نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز در طی سخنانی اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها پنج شهر و یک روستا از نعمت گازرسانی برخوردار بود، اما هم‌اکنون 700 شهر و یک‌هزار و 200 روستا گازرسانی شده است.

حجت‌الاسلام شعبان اسماعلیی ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس صدام با همدستی استکبار و 37 کشور دنیا به خاک میهن اسلامیمان تجاوز کرد اما با تشکیل بسیج و سپاه و حضور مردم نتوانست یک وجب از خاک کشورمان را تصاحب کند.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی با روحیه شهادت‌طلبی و اطاعت از فرامین امام و رهبری به قله‌های علمی و فناوری هسته‌ای دست یافت.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز خاطرنشان کرد: حضور 10 ساله آمریکا در عراق فلاکت و بدبختی را برای ملت مسلمان عراق به وجود آورد.

اسماعیلی تصریح کرد: خیزش و بیداری اسلامی در جهان به ویژه کشورهای منطقه، باعث شکست اهداف شوم دشمنان شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: