آخرین اخبار
کد خبر: ۴۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
آرش علاء الديني گفت: شيراز مهد فرهنگ و هنر است و بايد اين شهر را كه سومين حرم اهل بيت(عليهم السلام)است، از توطئه هاي فتنه گران حفظ كنيم.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه احمد بن موسی(ع) همايش مجمع راهبردي بسيج شرق شيراز با سخنراني پاسدار آرش علاء الديني فرمانده ناحيه احمد بن موسی(ع)، با حضور علماي روحانيت اصيل و مبارز( اساتيد حوزه و دانشگاه)نخبگان بسيج، پيشكسوتان جهاد و شهادت و فرماندهان حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت بسيج مساجد و محلات،بسيج دانش آموزي و بسيج اقشار، در سالن اجتماعات شهرداري منطقه ي 7شيراز برگزار شد.

در ادامه همايش،علاء الديني،طي سخناني ضمن عرض خير مقدم و تقدير و تشكر از سعي و تلاش خالصانه ي بسيجيان، بيان داشت: اعضاي بسيج كه با انگيزه و هدف الهي و با اطاعت از ولايت، افتخار خدمت به اسلام و مسلمين ونظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را دارند، بايد در هر زمان هوشياري خود را حفظ نمايند،و از اوضاع فرهنگي-اجتماعي و سياسي كشور،استان و شهرستان خود، مطلع و با خبر باشند، زيرا اگر از مسائل روز و اتفاقاتي كه رخ ميدهد،بي اطلاع باشيم،قدرت تجزيه و تحليل مسائل را  نخواهيم داشت و دشمن را نمي توانيم بشناسيم.

 علاء الديني افزود: شيراز مهد فرهنگ و هنر است و بايد اين شهر را كه سومين حرم اهل بيت(عليهم السلام)است، از توطئه هاي فتنه گران حفظ كنيم.   

وي ادامه داد: ما كه پايبند به ولايت امير المومنين علي (ع) هستيم و در سازمان مقدس بسيج مستضعفين خدمت مي كنيم،نمي  توانيم بپذيريم كه ايامي را به عنوان تعطيلات بگذرانيم،بلكه بايد دائما در صحنه و هوشيار باشيم و با بصيرت و صبر،آمادگي خودمان را براي دفاع از ولايت،ارزش ها،انقلاب اسلامي و دستاورد هاي بزرگ آن حفظ نماييم و همه ي ما مي دانيم،اشراف و بصيرت در دين و مسائل روز،اولين ويژگي بسيج است.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: