آخرین اخبار
کد خبر: ۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶
فرمانده نيروي زميني ارتش: ارتش يک سرمايه ملي است و ما بايد تلاش کنيم قداست و روحانيت اين سازمان را حفظ کنيم و هر روز در جهت بهتر شدن آن قدم برداريم.

اميرسرتيپ \' احمدرضا پوردستان \' در مراسم صبحگاه ستاد فرماندهي اين نيروبا اشاره به عوامل پيروزي انقلاب اسلامي در سال 1357 و ضمن برشمردن مولفه هاي دخيل در به ثمر نشستن انقلاب اسلامي افزود: وي اظهارداشت:نخستين عامل پيروزي انقلاب اسلامي حضور روحانيون در پيشاپيش نهضت و در راس همه امام خميني(ره) بود که با هدايت هاي پيامبرگونه خودشان و با ژرف نگري مدبرانه مسير انقلاب را ترسيم کردند تا به امروز هرچه بيشتر مي گذرد عظمت تدابير معمار کبيرانقلاب اسلامي بيشتر براي ما مشخص مي شود.

سرتيپ پوردستان، مردم را دومين عامل پيروزي انقلاب ارزيابي و خاطر نشان کرد: حضور گسترده و ميليوني مردم ديندار در صحنه هاي تظاهرات و اعتراضات نقش بسزايي در پيروزي انقلاب داشت چرا که با حضور ميليوني در خيابان ها همه فعاليت هاي سياسي، اقتصادي و فرهنگي رژيم پهلوي تحت الشعاع قرار مي گرفت.

فرمانده نيروي زميني ارتش ، ارتش را رکن سوم پيروزي انقلاب دانست و گفت: پيوستن بدنه اصلي ارتش به صفوف انقلابيون يکي از مهمترين علل پيروزي انقلاب اسلامي مردم ايران در سال 57 بودو اگر بدنه اصلي ارتش که از افراد مومن، متعهد و باتقوا بودند به مردم نمي پيوستند و سلاح خود را بر زمين نمي گذاشتند در روند پيروزي انقلاب اسلامي خلل ايجاد مي شد.

وي افزود: پيوستن بدنه ارتش به مردم امر اتفاقي نبود بلکه ريشه در باورها و اعتقادات آن داشت چون که بدنه ارتش با روحانيت و مردم در ارتباط کامل و مداوم بود و همين ارتشيان بودند که اعلاميه هاي امام را در پادگان ها توزيع مي کردند.

امير سرتيپ پوردستان با يادآوري خاطره اي از شهيد فلاحي گفت: روحيه بصيرت و ولايتمداري در بدنه ارتش موج مي زد و اين نشان از سالم بودن بدنه آن داشت ،ارتشي که فرماندهي معظم کل قوا آن را يک ارتش متدين مي نامند

وي افزود: ارتش يک سرمايه ملي است و ما بايد تلاش کنيم قداست و روحانيت اين سازمان را حفظ کنيم و هر روز در جهت بهتر شدن آن قدم برداريم.

نام:
ایمیل:
* نظر: