آخرین اخبار
کد خبر: ۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۴
مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:امام، ولایت فقیه و ایستادگی دربرابر آمریکا در انقلاب ما یک اصل است

مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جبهه دوم خرداد در فکر پشت پا زدن به امام، ولایت فقیه و سازش با آمریکا بود.

 یدالله جوانی در گردهمایی سیاسی جریان شناسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دانشگاه شیراز اظهار داشت: امام، ولایت فقیه و ایستادگی دربرابر آمریکا در انقلاب ما یک اصل است که جریان اصلاحات به دنبال عبور از این اصول بودند و اصولگرایان با این نگاه شکل گرفتند و در مقابل این جبهه ایستادگی کردند.

وی افزود: انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی از جهات مختلف با انتخابات هشت دوره گذشته متفاوت است که یکی از تفاوت ها در بحث آرایش انتخاباتی و دسته بندی ها عنوان داشت.

جوانی ادامه داد: انتخابات امروز در کشور ما به موضوعی فراتر از یک انتخاب رسیده است به طوری که به یک صحنه مبارزه تبدیل شده است و رقابت بین گروه ها، احزاب و جریان های سیاسی در چارچوب قانون خواهد بود.

وی با اظهار اینکه امروز ملت ایران در همه حوزه ها در صحنه مبارزه قراردارد، علت آن را حق بودن ایران در جبهه مبارزه با باطل بیان و ابراز داشت: دشمن برای تحقق اهداف خود ازابزارهایی مانند ماهواره ها، جریان های ضد انقلاب، فضای سایبری و فضاهای اجتماعی را در اختیار دارد وبرای زیر سوال بردن سلامت انتخابات نیز دشمن درحال برنامه ریزی بر روی چنین موضوعاتی هستند.

مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به تجربه انتخابات 88 صحنه انتخابات پیش رو یک صحنه مبارزه است هر چند انتخابات یک امر داخلی برای کشور و مردم نقش آفرین اداره کشور هستند که در این صحنه مبارزه، جریان انقلاب با وفاداران به نظام اسلامی و ضد انقلاب با دشمنان انقلاب است.

جوانی ادامه داد: هدف راهبردی نظام اسلامی در این صحنه انتخاباتی پرشور و نشاط،رقابتی، مشارکت حداکثری در یک فضای امن و با ثبات و تشکیل یک مجلس کارآمد در طراز دهه چهارم انقلاب، مکتب امام راحل و ولایت فقیه باشد.

دشمن به دنبال مجلس چالش گر انقلاب

وی با اظهار اینکه دشمن در این انتخابات به دنبال انتخاباتی سرد، بی روح و بی جان، بدون رقابت، مشارکت حداقلی و در یک فضای بی ثبات و نا آرام و در نهایت تشکیل یک مجلس ناکارآمد و چالش گرا انقلاب است، اذعان داشت: همه گروه ها و احزاب در این انتخابات باید بدانند هر چه میزان مشارکت بالا باشد مشروعیت نظام پر رنگ تر، وفاداری مردم به نظام بیشتر، وحدت و مشارکت ملی نمایان تر است.

جوانی با تاکید دوباره بر اهمیت انتخابات مجلس، اضافه کرد: اگر نتیجه به گونه ای باشد که این مجلس نه تنها پیش برنده نباشد بلکه چالش گر انقلاب باشد، مانند مجلس ششم که مجلس چالش گر انقلاب بود، خود چالش گر نظام در موضوع هایی مانند هسته ای و تهدید نظام شدند.

وی در ادامه به ویژگی های مجلس مطلوب اشاره و اذعان داشت: مجلسی کارآمد است که افراد برگزیده اش بیشترین وفاداری را به نظام انقلاب و ولایت، دارای روحیه استکبار ستیزی، مردمی و توانایی های لازم را برای نمایندگی داشته باشند تا مجلس پیش برنده باشند.

جوانی در پایان نیز گفت: توطئه های دشمنان، علیه ما بیشتر و پیچیده تر شده است که هوشیاری همه به خصوص کاندیدها و مسوولان را می طلبد.

نام:
ایمیل:
* نظر: