آخرین اخبار
کد خبر: ۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۷:۳۳
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت:: در حال حاضر به لطف خداوند شرایط امنیت در فارس مطلوب و ویژه است و من می‌توانم  شهادت دهم که نیروی انتظامی فارس و فرمانده آن یک موهبت الهی هستند

آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی فارس با وی با اشاره به آیه شریف 29 سوره مبارک فتح گفت: در این آیه شریف آمده است که پیامبر (ص) و یارانش نسبت به کفار تندخوی، اما نسبت به خودشان مهربان هستند و این خصوصیات رسول اکرم، یاران ایشان و مسلمانان بود که رمز دوام، بقا و جاودانگی اسلام را بیشتر در آن می‌توان تدبیر کرد.

وی ادامه داد: در عین حال دین مبین اسلام به رعایت حق کفار و سایر ادیان الهی و اجرای عدالت درباره آنان سفارش کرده است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با سپاس و تقدیر از تلاش ماموران انتظامی فارس در برقراری امنیت مطلوب در این استان گفت: مردم این مجموعه را نگهبان و حافظ حقوق خود می‌دانند و بار مسئولیت سنگینی بر عهده کارکنان این نیرو است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در استان فارس در سال‌های اخیر جایگاه خود را یافته و با حضور فرماندهان شایسته در این نیرو گام‌های اساسی در ایجاد نظم و امنیت در این استان برداشته شده است.

دستغیب بیان کرد: در حال حاضر به لطف خداوند شرایط امنیت در فارس مطلوب و ویژه است و من می‌توانم  شهادت دهم که نیروی انتظامی فارس و فرمانده آن یک موهبت الهی هستند و به طور حتم در آینده نیز شاهد آثار شایستگی و کسب موفقیت این عزیزان در انجام امور محوله هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: