شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۶:۳۶
آخرین اخبار
کد خبر: ۴۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم صورت گرفت
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان،مراسم نمادین ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در لارستان برگزار شد.
در اولین روز از دهه پر فروغ انقلاب اسلامی و همزمان با سراسر کشور، یوم الله ۱۲ بهمن ماه در لارستان و بخشها و شهرهای تابعه این شهرستان گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حضرت حجت الاسلام سید مجتبی نوربخش امام جمعه لار، حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن آقا آیت اللهی، مهدی زینلیان و عبدالرحیم مقیمی معاونین برنامه ریزی و سیاسی فرمانداری ویژه لارستان، مسئولین، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، روحانیون و طلاب، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه لارستان بزرگ در محل چهار راه پیروزی برگزار شد، گروه سرود پایگاه مقاومت شهید فانی به اجرای دو سرود انقلاب پرداخت و در ساعت ۹:۳۳ دقیقه صبح امروز تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) یادمان سالروز ورود تاریخی و سرنوشت ساز حضرت امام خمینی(ره) به میهن عزیزمان ایران توسط بسیجیان از پلکان هواپیما حمل شد و شرکت کنندگان و مردم تکبیر و صلوات فرستادند.

در ادامه مسئولین و تمامی شرکت کنندگان به سمت مرقد مطهر حضرات آیات آیت اللهی و موسوی لاری رفتند و با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، یاد و نام و خاطره آن بزرگواران را گرامی داشتند.

سپس به گلزار مطهر شهدا رفتند و در آن مکان مقدس نیز با شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و با قرائت فاتحه و نثار گل، به آنان ادای احترام نمودند.

در این مراسم معنوی حضرت حجت الاسلام و المسلمین ولایتی نسب رییس اداره تبلیغات اسلامی لارستان نیز در خصوص شخصیت والای حضرت امام(ره) به ایراد سخن پرداخت.


 



نام:
ایمیل:
* نظر: