آخرین اخبار
کد خبر: ۵۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:
سرهنگ کوشکی در بخشی از سخنانش به اهمیت شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: برادران و خواهران بسیجی باید در شبکه های اجتماعی حضوری فعال داشته باشند و با تولید محتوا از ظرفیت این ابزار به نحو مطلوب استفاده کنند.
به گزارش تنویر، سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در جمع تعدادی از پاسداران و بسیجیان چهار ناحیه سپاه شیراز با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر ساله در روز 22 بهمن ماه مردم با حضور در راهپیمایی ضمن گرامی داشت این حماسه از دشمنان اعلام برائت می کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان محاسبات خود را بر مبنای حضور مردم قرار می دهد اضافه کرد: 22 بهمن نشان می دهد مردم دوستدار انقلابشان هستند و در این 36 سال هر سال با شرایط خاص و ویژه ای همراه شده است.حضور پر رنگ مردم نشان خواهد داد که با همه مشکلات و سختی ها مردم نظام اسلامی را دوست دارند و حافظ آن خواهند بود.

سرهنگ کوشکی گفت: بسیجیان نیز در راهپیمایی امسال حضور پر رنگی خواهند داشت و بار دیگر انزجار خود را از دشمنان نظام اسلامی در داخل و خارج از کشور اعلام می دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در بخشی از سخنانش به اهمیت شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: برادران و خواهران بسیجی باید در شبکه های اجتماعی حضوری فعال داشته باشند و با تولید محتوا از ظرفیت این ابزار به نحو مطلوب استفاده کنند.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: