جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۳۳:۰۵
آخرین اخبار
کد خبر: ۵۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
بمناسبت دهه مبارکه فجر
در چهارمین روز از دهه مبارک فجر که به‌نام بانوان نام‌گذاری شده است، همایش «تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی» 18 بهمن در بیرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تنویر،همایش «تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی» روز گذشته، 18 بهمن‌ماه ‌در تپه نورالشهدبیرم برگزار شد.

در این همایش که به‌مناسبت نام‌گذاری در تقویم روزشمار دهه فجر به «انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، زنان و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» نام‌گذاری شده است برگزار شد مهمانان ویژه‌ای خانواده معظم شهدا حضور داشتند.

در ابتدای برنامه خانم رایگان، مسئول جامعه زنان سپاه بیرم، به بیان برخی از ویژگی‌های بانوان انقلاب پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) بانوان ایرانی را سیردل و شجاع می‌دانست و به بانوان توجه ویژه داشت که یکی از بزرگ‌ترین برکات انقلاب برای بانوان است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیرم، گفت: امروز روز تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) که فرمود زنان از دو جهت در پیروزی انقلاب نقش داشتند، ادامه داد: امام در جایی دیگر می‌فرماید: زنان رهبران نهضت اسلامی‌اند و اگر به میدان نمی‌آمدند انقلاب پیروز نمی‌شد.

موسوی با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری در خاطرات خود می‌گوید در تماس تلفنی که با امام خمینی(ره) داشتم از من پرسیدند که زنان به میدان آمده‌اند؟ و گفتند اگر این بار زنان به میدان بیایند پیروز می‌شویم، عنوان کرد: زنان ما علاوه‌بر این‌که خودشان در صحنه حضور داشتند مردان و فرزندان خود را نیز برای حضور در صحنه تشویق می‌کردند.

در آخر برنامه باهداءجوایزه به خانواده معظم شهدا و خواهران پایان یافت




نام:
ایمیل:
* نظر: