آخرین اخبار
کد خبر: ۵۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین والفجر8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه ناحیه فسا برگزار شد.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فسا گردهمایی کارکنان سپاه ناحیه فسا با هدف گرامیداشت ۲۰ بهمن سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در سپاه درحسینیه شهید جاویدی سپاه فسا برگزار شد.

ذبیحی از پیشکسوتان جهاد و شهادت در این همایش ضمن تبریک دهه فجر به رشادتها و دلاورمردیهای رزمندگان در عملیات والفجر 8 اشاره کرد و گفت: از مهم ترین علل موفقیت عملیات والفجر 8  آموزش و سازماندهی مناسب نیروها،انضباط و راز داری بود. وی افزود:رعایت همه اقدامات حفاظتی  در این عملیات به صورتی شکل گرفته بود که دشمن اصلا فکر نمی کرد ایران از این منطقه حمله کند .

ذبیحی در ادامه  به جنگ نرم دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت:دشمن امروز تجهیزات و امکاناتی را در سطح دنیا توزیع کرده است که به وسیله آنها از جمله اینترنت، تلفن همراه و... بهره برداری اطلاعاتی می‌کند و این هشداری است که کلیه کارکنان باید در استفاده از وسایل ارتباطی به هنگام مبادله اطلاعات، مراقب دشمن باشند.

وی افزود:دشمن در جنگ نرم مغز و فکر ما را هدف قرار داده است و یکی از عوامل پیشگیری از این تهدیدات  اهتمام و رعایت نکات حفاظتی است .

گفتنی است در پایان مراسم به چند تن از رزمندگان عملیات والفجر 8 به رسم یادبود هدایایی اهدا شد/.

نام:
ایمیل:
* نظر: