آخرین اخبار
کد خبر: ۵۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان فارس گفت: راهپيمايي امسال در شيراز از میدان شهدا آغاز و پس از گذشتن از بلوار زند، میدان امام حسین (علیه السلام)، بلوار آزادی با تجمع در میدان آزادی به پایان می رسد.

به گزارش تنویر، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان فارس در يك كنفرانس خبري گفت: راهپيمايي روز 22 بهمن امسال در شيراز با برنامه‌ريزي منسجم‌تري برگزار خواهد شد.

رضايي با بيان اينكه ساعت 9.30 دقيقه صبح روز چهارشنبه، زمان شروع تجمع مردم براي حضور در راهپيمايي است، گفت: راهپيمايي از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

وي اضافه کرد : راهپيمايي امسال در شيراز از میدان شهدا آغاز و پس از گذشتن از بلوار زند، میدان امام حسین (علیه السلام)، بلوار آزادی با تجمع در میدان آزادی به پایان می رسد.

رضايي افزود: سخنران مراسم پايانی راهپيمايي امسال، حجت‌الاسلام سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران است.

وي برگزاري سرود 1357 نفره دانش‌آموزي، تحت عنوان شادي انقلاب و قرائت قطعنامه پاياني را از ديگر برنامه‌هاي اين مراسم عنوان كرد.

رضايي عنوان كرد: در مسير راهپيمايي غرفه‌هاي فرهنگي متعددي خصوصا براي كودكان پيش‌بيني شده و بسته‌هايي نيز براي توزيع بين كودكان انقلاب تهيه و پيش‌بيني شده است.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات استان فارس گفت: امسال نيز سازمان اتوبوسراني شهرداري شيراز، مردم را از نقاط مختلف شهر به شكل رايگان به محل برگزاري راهپيمايي منتقل و پس از پايان مراسم نيز آنان را به مقصدهاي خود باز مي‌گردانند.


نام:
ایمیل:
* نظر: