آخرین اخبار
کد خبر: ۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۰۳:۳۰
متأسفانه تاکنون نسبت به نعمت بزرگ غدير قدر شناسي لازم به عمل نيامده است .لذا اين عامل باعث شده تا 14 قرن بشريت از زندگي در سايه عدالت ،صلح و آزادي خارج شود و به زير دستان جباران بيفتد .به همين جهت راه نجات بشريت هم چنان تمسک به غدير است .

،سردار محمد رضا نقدي در بازديد از محل اجراي نمايش « بسيج در امتداد غدير » که قرار است روز عيد غدير در جوار کوه خضر نبي (ع) استان قم برگزار شود ،با بيان اين مطلب گفت : خطبه غدير مشحون از کلماتي است که پيامبر اسلام (ص) در روز غدير آنرا بر زبان جاري کرده اند ،کلماتي که اگر به آن توجه مي شد ،غدير مهجور نمي ماند .


رئيس سازمان بسيج مستضعفين سپس در جمع خبرنگاران ،غدير را نقطه عطف تاريخ بشريت برشمرد و اظهار داشت : در غدير ،خداوند دين اسلام را کامل کرد و نعمت را براي مسلمانان به اتمام رساند . درواقع خطبه غدير سندي است که ما بيش از روزهاي ديگر به آن نيازمنديم .  


وي اجراي نمايش « بسيج در امتداد غدير » را بزرگترين برنامه نمايش تاريخ کشور اعلام کرد و افزود : هدف از اجراي اين نمايش تاريخي به دليل ديني است که ما نسبت به غدير داريم زيرا غدير و ولايت ما را ازچنگال اهريمن ها بيرون آورد و به اوج قله عزت رساند . به بيان ديگر همه پيشرفت هايي که تاکنون داشته ايم مديون غدير و ولايت است .


سردار نقدي با اظهار اينکه از تمرين هاي بازيگران اين نمايش تاريخي تصوير برداري مي شود تا از شبکه هاي سيما پخش شود، ياد آور شد : همان گونه که جامعه براي عاشورا و عزاداري هاي اباعبدالله (ع) بصورت خود جوش اقدام مي کند ،براي غدير انجام نمي دهد .به همين علت اميدواريم اين اقدام ما باعث شود مردم به اين واقعه مهم و تاريخي نيز توجه بيشتري کرده و خطبه خواني غدير را هر سال اجرا کنند .


انتهاي پيام / 1188

نام:
ایمیل:
* نظر: