آخرین اخبار
کد خبر: ۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۷
مسئول روابط عمومي و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: دشمنان از طريق رسانه‌هاي خود، با تصويرسازي غلط از جمهوري اسلامي، جنگ رواني به راه انداخته‌اند.

سردار سرتيپ دوم پاسدار رمضان شريف اظهار كرد: دشمنان از طريق عمليات رواني مي‌خواهند نشان دهند که انقلاب در دستيابي به اهداف و آرمان‌هاي خود دچار ناتواني در امور شده است.

وي با بيان اينکه "دشمنان، خود را توانمند و مقتدر نشان مي‌دهند و به اين ترتيب افکار عمومي را از طريق رسانه‌ها به سمت اهداف خود هدايت مي‌کنند"، اضافه کرد: جمهوري اسلامي ايران در اوج اقتدار نظامي، دفاعي و امنيتي قرار دارد و در اوج پشتيباني مردمي و گفتمان ديني قرار گرفته است.

شريف تصريح کرد: در 33 سال گذشته روند پرشتاب و رو‌به‌رشدي را در تمام ابعاد دفاعي، نظامي، امنيتي، نفوذ منطقه‌اي و تبديل به يک الگوي کشوري و سياسي، فرهنگي و علمي شاهد بوديم. حوزه گفتمان جمهوري اسلامي در خارج از مرزها قابل توجه است بطوريکه با توسعه اين گفتمان در خارج از مرزها، بيداري اسلامي و روند سقوط ديکتاتورهاي وابسته به غرب، هم‌اکنون از خواب بيدار شده است و دشمنان خود را در برابر ايران اسلامي و گستره نفوذ آن، زبون و ناتوان ديده‌اند.

مسئول روابط عمومي و انتشارات سپاه خاطرنشان كرد: غربي‌ها تلاش مي‌کنند اراده مسلمي را که گفتمان انقلاب اسلامي در 33 سال گذشته در جهان نهادينه کرده و در فراسوي مرزها گسترش و توسعه داده است، دچار خلل و چالش کنند. بزرگترين مزيت انقلاب اسلامي نسبت به فرهنگ منحط غربي و آمريکايي اين است که مبناي آن الهي و خدايي و مبتني بر فرهنگ پيامبر و اهل‌بيت است و دشمن از داشتن چنين مبناهايي تهي است.

وي بر لزوم بازخواني چالش‌آفريني‌هاي دشمنان براي نسل جوان تاكيد كرد و افزود: چالش‌ها و مانع‌تراشي‌هاي دشمنان بايد براي نسل جوان ما که انقلاب را نديده است، بازخواني شود تا آنها با واقعيت انقلاب و دشمني‌هاي استکبار جهاني به خوبي آشنا شوند. نسل حاضر ايران اسلامي با هجمه رسانه‌اي قوي که عمده رويکرد آن مقابله با انقلاب است، مواجه هستند و بايد سيماي واقعي انقلاب در ابعاد مختلف، براي جوانان كشور ترسيم تا اين هجمه رسانه‌اي به بهترين شکل خنثي شود.

مسئول روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پايان، با اشاره به در پيش بودن انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، اين انتخابات را مقدمه افتخار و عزت بيشتر ايراني‌ها دانست و اظهار كرد: مردم ايران اسلامي با شرکت گسترده در انتخابات، دشمنان را به عقب خواهند راند و برگ زريني از افتخارات را در حافظه تاريخ انقلاب ثبت خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: