آخرین اخبار
کد خبر: ۵۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
به همت بسیج دانشجویی صورت گرفت:
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سوی بسیج دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
به گزارش تنویر، 300 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز  امروز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

محمدکیانی سرپرست بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حاشیه این اعزام اظهار داشت: دانشجویان از مناطق شلمچه، طلائیه، فکه، هویزه، معراج، دهلاویه یادمان های اهواز بازدید می کنند.

وی با اشاره به استقبال گسترده دانشجویان از اردوی راهیان نور، بر تاثیر این برنامه معنوی در نشر ارزش‌ها و اصول دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: اردوهای راهیان نور خدمتی برای دانشجویان درراستای آشنایی با ایثارگری های رزمندگان، جانبازان و شهداست.

سرپرست بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اردوهای راهیان نور دانشجویی را موثرترین و بزرگترین حرکت فرهنگی دانشجویی عنوان و خاطرنشان کرد: در اردوهای راهیان نور، بسته‌های فرهنگی و برنامه‌های فرهنگی برای دانشجویان در نظر گرفته شده‌است.

کیانی با بیان اینکه آشنا کردن دانشجویان با فرهنگ ایثار، جهاد، مقاومت و شهادت از اهداف بزرگ اردوهای راهیان نور است اضافه کرد: جوانان با تهدیدات گسترده فرهنگی روبه‌رو هستند و اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای مقابله با این تهدیدات است.

وی با بیان اینکه حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس فرصتی مناسب برای کسب تجربه ‌ای خوب در راستای راهنمایی زندگی جوانان است اضافه کرد: اردوی راهیان نور این فرصت را ایجاد می کند تا در مقابل سختی‌ها و دشواری‌های زندگی کم نیاوریم و زمینه پیشرفت نیز فراهم شود.

انتهای ییام/
نام:
ایمیل:
* نظر: