آخرین اخبار
کد خبر: ۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۸۹ - ۰۳:۳۰
دشمنان ايران از زماني كه فهميده‌اند رمز پيروزي انقلاب اسلامي در جنگ هشت ساله و در تمام دوران سه دهه گذشته پيروي از اهل بيت پيامبر (ص) است درصدد تضعيف مكتب تشيع برآمده‌اند.

 يادواره 14 تن از شهداي سنگرسازان بي‌سنگر با حضور نمايندگي ولي فقيه در جهاد كشاورزي استان فارس و مسئولان محلي در جهاد كشاورزي شهرستان فيروزآباد برگزار شد.آيت‌الله محمد موحدي عصر چهارشنبه در يادواره 14 تن از شهداي سنگرسازان بي‌سنگر كه در جهاد كشاورزي فيروزآباد برگزار شد در جمع بسيجيان اظهار داشت: دشمنان ايران از زماني كه فهميده‌اند رمز پيروزي انقلاب اسلامي در جنگ هشت ساله و در تمام دوران سه دهه گذشته پيروي از اهل بيت پيامبر (ص) است درصدد تضعيف مكتب تشيع برآمده‌اند.
وي افزود: اين دشمنان از راه‌هاي مختلف از جمله در سايت‌ها و بوق‌هاي تبليغي خود با شايعه پراكني به جان اهل بيت افتاده‌اند.
نماينده ولي فقيه در سازمان جهاد كشاورزي فارس مقاومت رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله را براي جهان مثال زدني عنوان كرد و بيان داشت: مقاومت رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله ناشي از ولايت‌پذيري آنها بود.
موحدي در پايان سخنان خود تصريح كرد: در برهه كنوني حفظ انقلاب از واجبات است و همگي بايد در چارچوب قرآن و عترت و امامت و ولايت حركت كنيم تا به نظام اسلامي آسيبي نرسد و تنگ‌نظران را عقب برانيم.
در پايان اين مراسم از دانشجويان و دانش‌آموزان نخبه و مخترع بسيجي تجليل شد. انتهاي خبر / ق

برچسب ها: يادواره شهدا
نام:
ایمیل:
* نظر: