شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۱:۳۸
آخرین اخبار
کد خبر: ۵۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
با اعتباری افزون‌بر 70 میلیون ریال صورت گرفت
تولید محتوای فرهنگی، ارائه خدمات اینترنت، بازی‌های رایانه‌ای، آموزش کامپیوتر و آموزش نرم‌افزارهای مختلف (رایانه ای، درسی، دینی و...) از جمله فعالیت این مرکز محسوب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه بیرم:  چهارشنبه‌شب در آئینی با حضور مسئول بازرسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم، نخستین مرکز بازی‌های رایانه‌ای ایرانی اسلامی جنوب فارس در بخش بیرم لارستان گشایش یافت.

در این آیین، مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) شهر بیرم، با تشریح فعالیت‌های کانون و پایگاه مقاومت این مسجد، اظهار داشت: این گیم‌نت و کافی‌نت اسلامی با اعتباری افزون‌بر 70 میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان بسیج مستضعفین کشور و نیز دبیرخانه کانون‌های مساجد ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام قاسم صداقت افزود: با راه‌اندازی این مرکز، فضای مجازی پاکی در کنار سایر فعالیت‌های فرهنگی، هنری مسجد در اختیار اعضای این پایگاه مقاومت و کانون فرهنگی قرار می‌‌گیرد.

وی هدف از راه‌اندازی این مرکز را، گذراندن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فضایی سالم عنوان و تصریح کرد: می‌توان با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند، زمینه‌ای برای جذب این قشر مهم از جامعه را به مسجد، در محیطی فرهنگی رقم زد.

این مسئول تصریح کرد: تولید محتوای فرهنگی، ارائه خدمات اینترنت، بازی‌های رایانه‌ای (گیم‌نت و کافی‌نت ایرانی اسلامی)، آموزش کامپیوتر و آموزش نرم‌افزارهای مختلف (رایانه‌ای، درسی، دینی و غیره) ازجمله فعالیت‌های این 

مرکز خواهد بود

وی افزود: کارت های هدیه ساعتی استفاده از این مرکز برای دانش آموزان مدارس منطقه بیرم آماده شده که به معلمان پرورشی و قرآنی جهت تشویق دانش آموزان ارائه خواهد شد.

.

مجتبی مجردی مسئول بازرسی ناحیه مقاومت بسیج لارستان نیز، با تقدیر از فعالیت‌ها و زحمات فرمانده پایگاه و مسئول کانون فرهنگی به‌خاطر راه‌اندازی این مرکز، فضای مجازی را یکی از مهم‌ترین ابزار دشمن در عرصه جنگ نرم خواند و گفت: با وجود اینکه دشمن سعی دارد در عرصه جنگ نرم جوانان را از مساجد دور کند، راه‌اندازی این مرکز می‌تواند به‌عنوان سنگری برای مقابله با دشمن در این عرصه فرهنگی باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: