جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۳:۳۲
آخرین اخبار
کد خبر: ۵۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) وهفته زن مانورتجلی جهاد فرهنگی توسط حوزه بسیج خواهران الزهرا(س) در دبیرستان پیام زینب(س) برگزار شد.

به گزارش تنویر فرهنگی اجتماعی حوزه خواهران آغاز تجلی مانور جهاد فرهنگی در دبیرستان پیام زینب(س) با 5کارگاه آموزشی با مضامین آسیب های ماهواره وجنگ نرم،شبکه های اجتماعی،احکام،مشاوره ازدواج،سیاسی برگزارشدهدف از اجرای این مانورفرهنگی آشنا نمودن دانش آموزان با این مسائل ومشکلات مربوطه می باشد.که از اساتید مجرب در این زمینه مورد استفاده قرار گرفت.

دانش آموزان پس از بازدید از نمایشگاه ماهواره به کارگاههای مربوطه مراجعه نمودند.در کارگاه ماهواره لطفی با دانش آموزان به بحث وتبادل نظر پرداخت.وی در خصوص جنگ نرم تعاریفی  را ارائه دادلطفی گفت:جنگ نرم تسخیر ذهن واعتقاد باور وایمان است.وی با بیان حدیثی از رسول اکرم(ص)که می فرمایند سلامتی وامنیت 2نعمتی است که قدر آنها را شناخته نشده ودر نزد مردم مجهول ونشناخته مانده است.وی اظهارکرد در جنگ سخت اولین گلوله متوجه همه می شود ولی در جنگ نرم همه اعتقاد ما از بین می رود ایشان ویژگی های پیام را1-جذاب 2-تصویری 3-شفافم وثق وکوتاه ومتفاوت بیان نمودند معایب ومضرات ماهواره را بیان نمودندو درخصوص حجاب سوره نورا قرائت کرده وبا پخش کلیپ مبحث را به پایان بردند.

در کارگاه مشاوره وازدواج ندیمی ویژگی ها انتخاب یک همسر خوب را بیان نمودند


در مبحث سیاسی مقیمی در خصوص مسائل داخلی با دانش آموزان به بحث وتبادل نظر پرداخت
ند.
در کارگاه مزاج شناسی وطب سنتی فاطمیان اهمیت این موضوع را به صورت شفاف وواضح بیان نمودندوی اظهارداشت خوردن آب در بین غذا بیماری ایجادمی کند

ودر کارگاه شبکه های اجتماعی دلخسته به معرفی شبکه  اجتماعی وفیس بوک پرداخت وی اظهارکرد تکنولوژی برتر در آمریکا گسترش سیستم عامل اندروید در ایران از اهداف آنان است.وی گفت رسانه و فضای مجازی امروز موتور تولید مدل‌های سبک زندگی است. قطعاً رسانه علی‌رغم محدودیت‌هایی که در عرصه‌ی بازنمایی دارد، ولی یک محیط الگوسازی و یک محیط تشویق‌کننده و در عین حال یک محیط کنترل‌کننده‌ی سبک زندگی هم هست. اگر کسی رسانه‌ی غربی را تماشا کند، طبیعتاً یک سبک زندگی را انتخاب می‌کند و متناسب با فرهنگ غرب از آن الگو‌ می‌گیرد. رسانه یک جایگاه مدل‌سازی برای سبک زندگی دارد. می‌توان گفت که برای تدوین و تبلیغ سبک زندگی، یکی از اصلی‌ترین عناصر، رسانه است..
رسانه‌های اجتماعی رسانه‌هایی برای تعامل اجتماعی هستند که از تکنیک‌های ارتباطی بسیار در دسترس و گسترش‌پذیر (scalable) استفاده می‌کنند


در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabnak.ir/fa/news/166007/%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA © www.tabnak.ir
رسانه‌های اجتماعی رسانه‌هایی برای تعامل اجتماعی هستند که از تکنیک‌های ارتباطی بسیار در دسترس و گسترش‌پذیر (scalable) استفاده می‌کنند


در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabnak.ir/fa/news/166007/%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA © www.tabnak.ir
.
افراد اطلاعات، آموزش، اخبار و مانند اینها را به وسیله رسانه‌های الکترونیک و رسانه‌های چاپی دریافت می‌کنند. رسانه‌های اجتماعی از رسانه‌های سنتی یا صنعتی مانند روزنامه‌ها، تلویزیون، و فیلم متمایز هستند.

آنها نسبتا ارزان قیمت و در دسترس هستنند که به هر کسی (از جمله افراد حقیقی) امکان می‌دهند تا به اطلاعات دسترسی یابند یا آن را منتشر کند، در حالیکه رسانه‌های صنعتی، عموما به منابع قابل‌توجه برای انتشار اطلاعات نیاز دارند.

یک مشخصه مشترک رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌های صنعتی توانایی آنها برای رسیدن به مخاطبان کم تعداد یا پرشمار است؛ برای مثال چه پست یک وبلاگ و چه یک برنامه تلویزیونی ممکن است بوسیله هیچکس دیده نشود یا میلیون‌ها نفر آن را ببینند.


در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabnak.ir/fa/news/166007/%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA © www.tabnak.ir
افراد اطلاعات، آموزش، اخبار و مانند اینها را به وسیله رسانه‌های الکترونیک و رسانه‌های چاپی دریافت می‌کنند. رسانه‌های اجتماعی از رسانه‌های سنتی یا صنعتی مانند روزنامه‌ها، تلویزیون، و فیلم متمایز هستند.

آنها نسبتا ارزان قیمت و در دسترس هستنند که به هر کسی (از جمله افراد حقیقی) امکان می‌دهند تا به اطلاعات دسترسی یابند یا آن را منتشر کند، در حالیکه رسانه‌های صنعتی، عموما به منابع قابل‌توجه برای انتشار اطلاعات نیاز دارند.

یک مشخصه مشترک رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌های صنعتی توانایی آنها برای رسیدن به مخاطبان کم تعداد یا پرشمار است؛ برای مثال چه پست یک وبلاگ و چه یک برنامه تلویزیونی ممکن است بوسیله هیچکس دیده نشود یا میلیون‌ها نفر آن را ببینند.


در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabnak.ir/fa/news/166007/%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA © www.tabnak.ir
"فیس بوک"، درتاریخ 4 فوریه سال 2004 راه اندازی شده است. این شبکه اجتماعی؛ یک شبکه پیچیده صهیونیستی است که وظیفه کنترل افکار و تغییر رفتار کاربران را بر عهده دارد. "مارک زوکربرگ"، رئیس و مؤسس فیس بوک بارها توسط رژیم صهیونیستی به عنوان تأثیرگذارترین صهیونیست جهان انتخاب‌شده استمارک زوکربرگ"، رئیس و مؤسس فیس بوک تأثیرگذارترین صهیونیست جهان دانست.

دلخسته گفت
این شبکه اجتماعی بر اساس شعارهایش می خواهد  در رابطه با سبک زندگی به این اهداف دست یابد و جهانی شدن را به این سمت و سو هدایت کند اینکه مصرف گرایی، تجمل گرایی، ترویج خیانت، حیازدایی ، ترویج مدلینگ، مدسازی و تبلیغ پوشش های غیر اسلامی، استفاده ابزاری از جنس زن، ترویج و تسهیل رابطه‌های نامشروع از طریق ابزارهای ارتباطی مبتنی بر تلفن همراه مثل وایبر، اینستاگرام، وی چت، واتس اپ و... ترویج موسیقی های محرک جنسی در قالب های مختلف انجام می‌شود که این‌ها و بسیاری نمونه‌های دیگر، نمایانگر «فساد باطنی و درونی» «تمدن غرب» است که از بعد اخلاقی و روابط اجتماعی مدام در این شبکه تبلیغ می شود
در کارگاه احکام :طاهری در خصوص جهان آخرت ومرگ واحکام دیدگاههای خودرا بیا ن نموند. که با استقبال پرشور دانش آموزان همراه بود.








نام:
ایمیل:
* نظر: