آخرین اخبار
کد خبر: ۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۸۹ - ۰۳:۳۰
امروز بايد از آرمان‌هاي شهدا دفاع كنيم چراكه دشمن در تلاش است تا اين روحيه را از ما بگيرد و مردم را از شهدا و ولايت جدا كند.

عصر پنجشنبه همزمان با چهارمين روز از هفته بسيج كه با عنوان بسيج، ولايت و بصيرت نامگذاري شده، جمعي از پاسداران و بسيجيان كازرون اعم دانشجو، طلبه، دانش‌آموز، اصناف، كارمندان، اساتيد، خواهران، اقشار مختلف بسيج، مداحان، نيروهاي نظامي، انتظامي و سربازان و مسولان محلي بار ديگر به منظور تجديد ميثاق با آرمان‌هاي شهدا بر سر قبور آنها حضور پيدا كرده و اين قبور را گلباران و عطرافشاني كردند.
اين مراسم به طور همزمان در بخش‌هاي جره و بالاده، چنارشاهيجان، نودان، خشت و كنارتخته نيز برگزار شد.
حوزه‌هاي دانشجويي، امام علي (ع)، امام حسين (ع)، امام سجاد (ع) قائميه، خاتم‌الانيبا نودان، امام رضا (ع) خشت، صاحب‌الزمان كنارتخته، امام حسن مجتبي (ع) بالاده، الزهرا خوهران، گردان‌هاي عاشورا، الزهرا، امام هادي، قسمت‌هاي سپاه ناحيه كازرون و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج تابعه در برگزاري اين مراسم باشكوه همكاري كردند.
در اين مراسم فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كازرون ايمان، تقوا، ولايت‌پذيري، ايثار، فداكاري، گذشت و توكل بر خدا را از عوامل موفقيت رزمندگان در دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: شهدا و همچنين بسيجيان با اشتياق، اراده و تاسي از ولايت فقيه پا به عرصه جهاد گذاشتند.
وي با بيان اينكه ما بايد قدردان شهدا و رزمندگان باشيم، چراكه عزت ما به‌واسطه جانفشاني آنهاست، افزود: امروز وظيفه ما حفظ آرمان‌هاي شهدا بوده و بايد با الگو قراردادن آنان در مسير تعالي حركت كنيم.
اسلامي با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: دشمن در كمين نشسته و با شبيخون فرهنگي و مسائل ضد ارزشي قصد آسيب رساندن به جوانان ايراني را دارد و اعتقادات مردم را هدف قرار داده است.
وي مهمترين وظيفه ما را حفظ آرمان‌هاي شهدا دانست و تصريح كرد: امروز بايد از آرمان‌هاي شهدا دفاع كنيم چراكه دشمن در تلاش است تا اين روحيه را از ما بگيرد و مردم را از شهدا و ولايت جدا كند.
فرمانده سپاه ناحيه كازرون بيان داشت: درخت تناور انقلاب از خون شهيدان سيراب شده و ثمره آن بسيجيان و مردمي با تفكر بسيجي است.


اين برنامه همزمان در سراسر استان برگزار شد .

نام:
ایمیل:
* نظر: