يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۲۷:۵۱
آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
بسیج دانشجویی دانشگاه های لارستان:
به گزارش تنویر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لارستان در سالروز تاسیس رژیم جعلی صهیونیست بیانیه ای را صادر نموده است:

«شجره‌ى خبیثه‌یى اسرائیل که »اجتثت من فوق الارض ما لها من قرار»، هیچ پایه و پایگاه و استمرارى نخواهد داشت و بى‌شک نابود خواهد شد.»  امام خامنه ای


67 سال از تجاوزی بین المللی گذشت تا جهانیان، به باور و اعتقاد خویش بدانند که رژیمی متخاصم چون صهیونیست، زندگانی منجوس خود را تا ابد باید از کودک کشی ها و جنایات خود به قرض گیرد؛ تا شاید لحظه ای بر حیات منفور خود بیافزاد.

یادآوری هرآنچه در این سال های انقلاب از زُمرِه آرمان ها و اهداف نسل به نسل دانشجویان انقلابی بوده، عاری از لطف نیست؛ که دانشجویان پرورش یافته ی مکتب روح الله و گوش به امر نائب برحق امام عصر (عج) حضرت امام خامنه ای، در عمل و زبان، ترس از قدرت پوشالی و دندان های خون آلود هر ستمگری را بر خود عار میداند، و هرگز تسلیم این متجاوزان نخواهد شد.

جنبش دانشجویی، رهایی قدس را بعنوان قبله ی اول مسلمانان، به فراموشی نخواهد سپرد و با عبرت از مکتب عاشورا و مدد از مولای متقیان، در راه حق طلبی قدم بر می دارد.

در همین روز، دانشجویان ایران اسلامی نیز، همراه و همگام با آحاد مردم، فریاد نابودی غاصبان صهیونیستی سرخواهد داد؛ تا جامعه ی مستکبر جهانی بداند، در هیچ مقطع و دوره ای از زمان، غفلت جمهوری اسلامی از مبارزه با شیاطین و حذف غده ای سرطانی از کره خاکی را به چشم نخواهد دید.

امروزه چون روز روشن است که بمب های سعودی های خبیث، بوی صهیونیست و آمریکای جنایتکار میدهد؛ و اکنون مسلمانان و شیعیان یمن، هدف این جنایت وحشیانه قرار گرفه اند.

اگر چه این روز را فلسطینیان روز نکبت ملت فلسطین می‌دانند، اما به واقع این روز، روز نکبت ملت عرب و تأسیس رژیم صهیونیستی در سرزمین غصب شده فلسطین را، باید روز نکبت جامعه جهانی دانست.

امروزه فلسطین صحنه آزمون جهان اسلام است که سکوت در قبال این فجایع، قابل توجیه نیست؛ بلکه این سکوت، حامل ناامنی و ناآرامی بیش از آنچه هست خواهد بود.

امروز بیش از هر زمان دیگری، اتحاد و همبستگی میان امّت مسلمان ضروری ست؛ که چشم عالمی به سلاح مبارزان اسلام خواه است.

تردیدی نیست که جنایات صَنعا، به تقاصِ آزادی خواهی و اسلام خواهی مسلمانان یمن میباشد و فلسطین مظلوم نیز، به زودیِ زود، از وجود تیرۀ غاصبان اسرائیلی مُنَزّه گشته و رنگ رهایی بخشی و آرامش را به خود خواهد دید.

چرا که ملت ایران، بیش از پیش «عاشق مبارزه با اسرائیل» و این جنین نامشروع، محکوم به سِقط است.

دانشجوی مؤمن و انقلابی، ذلت سازش با مستکبرین جهان را نمی پذیرد، چرا که آنچه از امامِ مان به یادگار داریم، استقلال و عزت دینی و ملّی مان را تصدیق میکند.
والسلام علی من اتبع المهدی . . .

جنبش دانشجویی لارستان
نام:
ایمیل:
* نظر: