شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۱۱:۳۹
آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
کودکان و نوجوانان بسیجی لارستانی با تجمع در گلزار شهدای شهر لار انزجار خود را از کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم یمن اعلام کردند.
به گزارش تنویر به نقل از خبرگزاری تسنیم،  کودکان و نوجوانان بسیجی لاری با حضور در محل گلزار شهدای شهر لار انزجار خود را از کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم یمن اعلام کردند.

در این تجمع حاضران با سر دادن شعار "مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل" ،"کودکان یمن تنها نیستند "، "آل‌سعود کودک‌کش نابود باید گردد" و " مرگ بر آل سعود"جنایات رژیم آل سعود را محکوم کردند.

سروان پاسدار مسلم عزیزپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدا لارستان در حاشیه برگزاری این همایش با محکوم کردن جنایت‌های رژیم آل‌سعود با همکاری صهیونیست‌ها و آمریکائی‌ها بر ملت مظلوم و بی‌دفاع یمن گفت: برگزاری این همایش سبب می‌شود که کودکان با ماهیت پلید رژیم آل‌سعود و آمریکای جهانخوار آشنا شده و با کودکان مظلوم یمن همدردی کنند.

وی افزود:در این همایش کودکان و نوجوانان به دنیای استکبار می‌گویند که ما کودکان یمن و تمامی کودکان بی‌دفاع جهان را یک لحظه تنها نمی‌گذاریم و تا آخرین قطره خون از آنها حمایت می‌کنیم.

عزیزپور تصریح کرد: این تجمع نشان از احساس مسئولیت و همدردی این نوجوانان با کودکان هم سن خود در یمن دارد و کودک کشی‌های امروز در یمن و چندی پیش در غزه اوج وحشی‌گری و جنایت‌های غیرانسانی آل‌سعود و صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد.

محمد مهدی یکی از بسیجیان نوجوان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت:امروز ما در اینجا جمع شدیم تا به هموطنان و مردم مظلوم دنیا اعلام کنیم که ما حامی همیشگی کودکان مظلوم یمن هستیم.

در بزرگداشت شهدای نوجوان یمن که به همت صالحین حوزه شهدا برنامه‌ریزی شده بود، نوجوانان و خردسالان به کمپین "من یمنی‌ام" پیوستند.

برگزاری مسابقه دل نوشته، قرائت بیانیه حمایت از کودکان یمن،اجرای سرود دسته جمعی، قرائت یک دلنوشته از زبان یکی از نوجوانان از دیگر برنامه‌های اجرا شده دراین همایش بود.

انتهای پیام/ ب


نام:
ایمیل:
* نظر: