جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۱۷:۲۲
آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
بیت معظم آیت الله العظمی آیت اللهی به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار و جانباز پیام تبریکی را صادر کرد.
به گزارش تنویر به نقل از موسسه تنظیم و نشر و حفظ آثار حضرت آیت الله العظمی آیت اللهی(ره)،بمناسبت فرارسیدن سوم شعبان المعظم،ولادت باسعادت سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی(ع) ( روز پاسدار) ،و چهارم شعبان میلاد سراسر نور علمدار دشت کربلا حضرت ابالفضل العباس (ع) (روزجانباز)، بیت معظم آیت الله آیت اللهی پیام تبریکی را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

فرارسیدن سوم شعبان المعظم ولادت مسعود و سراسر نورانیت سید و سالار شهیدان و آزادگان حضرت ابا عبداله الحسین(ع) ( روز پاسدار) و چهارم شعبان میلاد سراسر نور علمدار دشت کربلا حضرت ابالفضل العباس (ع) (روزجانباز) را به تمامی پاسداران قهرمان و جانبازان عزیز که از نیروهای ارزشمند و از پاسداران حریم ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند؛ تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

این تقارن زیبا همواره بعنوان برگی زرین درتقویم تاریخ جمهوری اسلامی ایران و یادآوری تمامی آزادمردان و شهدای گرانقدر خواهد بود که با اقتدا به سید و سرور خود در سایه سار ولایت فقیه در راه اعتلای اسلام عزیز جانفشانی کرده و می کنند.

ضمن سپاس به درگاه خداوند سبحان به خاطر عطای این ارزشهای والا به ملت مسلمان و ولایتمدارایران اسلامی، انشاءاله که با عنایات حق تعالی شاهد نصرت و سربلندی تمامی مسلمین جهان برکفر و استکبارباشیم.

راه امام پر رهرو و سایه مقام معظم رهبری مستدام باد
بیت مرحوم آیت الله آیت اللهی-سوم خرداد ماه ۹۴
نام:
ایمیل:
* نظر: