آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳
امسال بیش از 2000 خادم در یادمان‌های دفاع‌مقدس به زائران خدمت می‌کنند.

سردار شاهوارپور با اعلام این خبر گفت: «بازدیدها نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است، برای نمونه، ما امسال در یادمان‌های شلمچه و اروند به طور روزانه به ترتيب 50000 و 30000 نفر بازدید کننده داریم».

وي که در حضور علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و سردار کوثری نایب رئیس این کمیسیون در خصوص فعالیت‌های انجام شده در اردوهای راهیان نور امسال گزارش می‌داد با تشکر از همکاری منظم مجلس و سپاه پاسداران در خصوص رفع بعضی از مشکلات موجود گفت: «با توجه به اقدامات انجام شده در دو سال اخیر همچنان در برخی از یادمان‌ها با مشکلات زیرساختی اعم از تامین آب شرب، سرویس‌های بهداشتی و آلودگی‌های محیطی از جمله آلودگی به میدان مین مواجه هستیم».

وی در ادامه صحبت های خود به برخی مشکلات حاشیه‌ای از جمله وضعیت جاده‌ها، ضعف خدمت‌رسانی سرویس حمل و نقل عمومی و راه آهن اشاره کرد.

سردار شاهوارپور در خصوص حضور دانش‌آموزان در مناطق و یادمان‌های دفاع مقدس گفت: «امسال با توجه به تاکیدات صورت گرفته در خصوص حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان اقدامات مناسبی صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به اعزام یک میلیون نفر دانش‌آموز به یادمان‌ها اشاره کرد.

وی در خصوص فعالیت و همکاری وزارت آموزش و پرورش گفت: «با توجه به قرار گرفتن درس آمادگی دفاعی به صورت عملی، این درس در یادمان‌ها به صورت عملی آموزش داده می‌شود و این مهم باعث استقبال دانش‌آموزان از این یادمان‌ها شده است».

 

ایسنا

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
پدرام پايدار
|
-
|
03:30 - 1389/08/04
0
0
مهم اينه که جووناي ما تفنگ فکري وعقيدتي شون به سوي دشمنان اسلام وايران باشه که معلوم نيست چند درصد شون به اين اعتقاد رسيده باشند.اگه فکر جووناي ما در مقابل دشمن مسلح باشه براي مقابلع با او از همه روشهاي جنگ از جمله جنگ مسلحانه وجنگ نرم استفاده مي کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: