آخرین اخبار
کد خبر: ۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۰۳:۳۰
عشاير بسيجي همان‌گونه كه در جريان پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس حضرت امام (ره) و انقلاب تنها نگذاشته‌‌اند، ‌امروز نيز خالصانه با فدا كردن جان و مال خود، دل در گروي پيروي از ولايت فقيه گذاشته‌اند.

محسن دارابي امروز اظهار داشت: عشاير بسيجي همان‌گونه كه در جريان پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس حضرت امام (ره) و انقلاب تنها نگذاشته‌‌اند، ‌امروز نيز خالصانه با فدا كردن جان و مال خود، دل در گروي پيروي از ولايت فقيه گذاشته‌اند.
وي با اشاره به اينكه عشق به ولايت و اهل بيت عصمت و طهارت در خون و رگ عشاير بسيجي است افزود: دشمن شايد بتواند به جان و مال عشاير تعرض كند، اما آرزوي جدايي ولايت و عشاير را به گور مي‌برد.
دارابي خاطرنشان كرد: طايفه شش بلوكي فارس در طول دفاع مقدس با تقديم 53 شهيد، 24 جانباز، 12 جاويد‌الاثر و 10 آزاده در راستاي تحقق اطاعت از فرامين امام راحل گام برداشته است.
فرمانده حوزه مقاومت بسيج عشايري امام علي (ع) تصريح كرد: جانفشاني‌هاي بسيج عشاير بيانگر ايمان راسخ و وفاداري طايفه شش بلوكي به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است.
وي با اشاره به اينكه دشمن مي‌خواهد قدرت نظام جمهوري اسلامي ايران را كه مردم هستند بگيرد گفت: دشمن بايد بداند كه ايدئولوژي ما حسيني است و اين عقيده و مرام براي تمام دنيا عزت و افتخار مي‌آفرينند.
دارابي ابراز داشت: ايدئولوژي حسيني زير بار منت نمي‌رود و پيروان آن نيز امام و ولي‌امر خود را تنها نمي‌گذارند.انتهاي خبر / ق

نام:
ایمیل:
* نظر: