آخرین اخبار
کد خبر: ۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹
فرمانده انتظامی فارس گفت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب، تمام توان خود را برای مبارزه با قاچاق كالا و حمایت از تولید داخل به كار خواهیم بست.

سرتیپ دوم سیروس سجادیان،افزود: برنامه ریزی های مدون و جامعی در این زمینه خواهیم داشت و به طور جدی تری با قاچاق كالا در استان فارس برخورد خواهیم كرد.

وی ادامه داد: به همین منظور و در ادامه نشست های فصلی با استان های همجوار فارس، امسال نیز با توجه به ضرورت كنترل مرزها، هماهنگی و همكاری بیشتری به منظور برخورد قاطع تر با قاچاقچیان كالا شكل خواهد گرفت.

او اظهار داشت: امسال، علاوه بر بحث مبارزه با قاچاق كالا، برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، برخورد با جرایم خشن و سخت، نظارت بر اماكن عمومی، مهار جرایم خرد و حضور حداكثری و موثر پلیس در سطح شهرها را در دستور كار قرار خواهیم داد.

سجادیان ادامه داد: قطعا نقش مردم همانند گذشته در تحقق اهداف و برقراری نظم و امنیت در استان نقشی كلیدی است و امسال نیز با همكاری، همراهی و تعامل مردم با نیروی انتظامی و و مشاركت همگانی آنها شاهد برقراری كامل نظم و امنیت در استان خواهیم بود.

فرمانده انتظامی فارس گفت: سال گذشته در استان فارس شاهد كاهش 48 درصدی جرایم خشن بودیم.

وی اضافه كرد: در تعطیلات نوروزی امسال نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در بحث جرایم خشن، كاهش 82 درصدی را شاهد بودیم.

سجادیان ضمن اشاره به كشف بیش از 37 تن انواع مواد مخدر طی در سال گذشته گفت: در تعطیلات نوروزی امسال نیز بیش از یك تن مواد مخدر كشف در استان فارس كشف شد.

 

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر: