آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
فرمانده سپاه سروستان:
سرگرد احمدی گفت: اگر مذاکرات هسته ای به نتیجه هم برسد باز هم آمریکایی ها بهانه ای دیگر علم می کنند.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سروستان، فراخوانی گردان های بیت المقدس به منظور افزایش آمادگی و توان رزم با حضور بسیجیان سروستان در محل سالن نه دی این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان با اشاره به این نکته که فرصت های زندگی به سرعت در حال گذر است و هر کس به مقدار توشه ای که برای خود اندوخته است در اخرت بهره برداری می کند گفت:  خوشا به حال شما بسیجیان که بی هیچ چشم‌داشتی خالصانه در حال خدمت به نظام اسلامی هستید، یقین داشته باشید که هیچ باقیات الصالحاتی بالاتر از خدمت به اسلام وانقلاب نیست.

سرگرد احمدی در ادامه با اشاره به تهدیدات منطقه ای که نظام اسلامی با آن رو به رو است گفت: عرصه رویا رویی حق و باطل که از آغاز خلقت انسان وجود داشته هر لحظه نمایان‌تر می شود و ما باید آماده رویارویی با هر نوع تهدیدی باشیم وگرنه ضربات جبران ناپذیری متوجه انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی اضافه کرد: گفتمان انقلاب اسلامی به طور کامل در تضاد با منطق لیبرالی و سکولاری غرب است؛ ما باید در مقابل هر تهدیدی چنان دژ مستحکم باشیم و خود را برای نبرد بزرگ آخر الزمان در رکاب حضرت ولی عصر (عج) آماده نماییم.

اعتماد به امریکا نهایت ساده لوحی است

فرمانده سپاه سروستان با اشاره به عدم خوشبینی مقام معظم رهبری نسبت به مذاکرات هسته ای گفت: اگر مذاکرات هسته ای به نتیجه هم برسد باز هم آمریکایی ها بهانه ای دیگر علم می کنند، مشکل آمریکا با نظام اسلامی ماهوی است و اعتماد به امریکا نهایت ساده لوحی است. سرگرد احمدی با اشاره به خدعه آمریکایی ها در ماجرای سقوط الرمادی اظهارداشت: آمریکایی ها مانع ورود نیروهای مردمی به الرمادی شدند و در نهایت با خیانت فرماندهان ارتش، الرمادی سقوط کرد.؛ هرجا مسلمین به صحبت کفار گوش دادند شکست خوردند و در عرصه دیپلماسی هم این امر صدق می کند.

دبیر شورای امربه معروف و نهی از منکر سروستان در ادامه صحبت هایش،  اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی وظیفه تک تک مردم است و هر فرد به تنهایی می تواند مروج اقتصاد مقاومتی باشد، خرید کالای خارجی برابر با بیکار شدن کارگر ایرانی است و لطمات جبران ناپذیری را هم به دنبال دارد.

سرگرد احمدی در پایان سخنان خود با اشاره به اقتدار ایران در سایه زعامت امام خامنه ای گفت: بی شک امروز امام خامنه ای قلب تپنده جهان اسلام است و تدابیر حکیمانه و بینش عمیق ایشان در دوران پر برکت رهبری خود موجب شد تا کشتی نظام اسلامی از میان امواج سهمگین به سلامت عبور کند و این امر به خوبی گویای نقش ولایت مطلقه فقیه در ناکارآمد کردن بحران هاست.

در پایان این مراسم ستوان یکم پاسدار عزیزالله امیری به عنوان فرماندهی حوزه مقاومت شهدای خیبر معرفی شد و از زحمات ستوان سون پاسدار احد رضوی در طول مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی گردید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: