آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۶
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: انقلاب اسلامي، انقلاب در قلم و انديشه است و سلاحي است كه از همه مرزها، دژها و كاخ ها عبور مي كند و به قلب ها مي نشيند.

سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در نخستين جشنواره كتاب مقاومت «جايزه ادبي شهيد آويني» بيان داشت: در سلسله ايستادگي، آزادگي و مقاومت وجود حضرت زهرا (س) يك نعمت بوده چرا كه ايشان از خردسالي در مكتب جهاد و مقاومت پرورش يافتند و در همان سال هاي نخست، زخم هاي سروصورت پدر مباركش را از سنگ پراني و اذيت و آزار مشركان مداوا مي كرد.

وي اضافه كرد: از شاگردان اين حضرت و اين مكتب مي توان به اباعبدالله الحسين و همه شهدايي كه در اين راه با تمام وجود ايستادند نام برد.

سردار نقدي ادامه داد: مقاومتي كه در اين برهه تاريخ توسط مردم ايران رقم خورد تاريخ بي نظيري است كه هيچ ملتي به اين قله عظمت نرسيده بودند و امام خميني (ره) فرموده اند كه شهادت مي دهم كه مردم ايران از مردم صدر اسلام و مردم كوفه در زمان اميرالمؤمنين بالاتر هستند.

وي افزود: اين شوخي نيست كه يك ملت تنها در مقابل دو ابرقدرت يك تنه بايستد و از همه آزمايش ها سربلند بيرون بيايد و توطئه ها را يكي پس از ديگري خنثي كند. توطئه هايي كه يكي پس از ديگري يك كشور و انقلاب را سرجاي خودش مي نشاند و اين امر ريشه در مكتب پرافتخار ما دارد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: انقلاب اسلامي، انقلاب در قلم و انديشه است و به نوعي انقلاب اسلامي مكتب و مرامش و به نوعي ديگر معجزه آن در كتاب است. يعني اعجاز انقلاب اسلامي، قلم بوده و سلاح برتر و بالاتر از انقلاب اسلامي انديشه، بيان و كتاب اوست.

وي اضافه كرد: انقلاب اسلامي سلاحي است كه از همه مرزها، دژها و كاخ ها عبور مي كند و به قلب ها مي نشيند و سلاح هايي كه دشمن به آن دل بسته، از آن خود مي كند.

سردار نقدي ادامه داد: در جمهوري اسلامي همه سلاح هاي دشمنان روي هم انباشته شده تا بر ملت ما تسلط يافته و ضربه به اسلام بزنند و به نوعي دشمنان به تصرف اسلام درآمدند و با F14 و فانتوم ها و به نوعي از همه طريق سعي برآن داشتند به ملت ايران و اسلام ضربه وارد كنند اما قلب ها به كنترل و تصرف انقلاب اسلامي درآمد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: همه كساني كه امروز تصور مي كنند كه انقلاب اسلامي به دنبال سلاح و اتم است و مي دانند كه دروغ هم مي گويند و اين دروغ گويي ها را براي برخي جا انداخته اند بايد گفت كه انقلاب اسلامي نيازي به بمب اتمي ندارد و كساني كه مي خواهند بمب اتم را فشار دهند به دستور انقلاب اسلامي دكمه را فشار نخواهند داد و به نوعي انقلاب اسلامي مالك قلب هاي كساني مي شود كه دكمه هاي اين سلاح ها را نخواهند فشرد.

وي اضافه كرد: امروزه «گونتر گراس» شاعر آلماني كه با دين و مباني اسلام آشنايي ندارد از انقلاب اسلامي دفاع مي كند اين نقطه آنقدر بزرگ است كه نمي توانند آن را مخفي كنند.

سردار نقدي ادامه داد: ادبيات مقاومت، تفكر و انديشه مقاومت مربوط به كل بشريت است و اين سرمايه براي همه بشر بوده و ما وظيفه داريم به همه اقشار مختلف آن را ترويج دهيم چرا كه ميراثي بوده كه شهدا و مردان بزرگ مقاومت براي ما به جاي گذاشته اند كه بايد آن را به قدرت برسانيم و اين بزرگترين ضعف دشمن ما است.

سردار نقدي بيان كرد: بر خلاف هياهوي دروغين كه دنياي غرب در دفاع از دموكراسي و حقوق انسان درست كرده اند آنها بي اعتنا به بشر و انسانيت هستند و اين ادبيات مقاومت است كه مي تواند اين حقيقت را بيان كند يعني وقتي اين ادبيات عرضه مي شود و به رسانه مي آيد دشمن دروغگو با يك دموكراسي مجازي خود را سرپا نگه داشته و رسوا مي شود كه اين اعجاز ادبيات مقاومت و تفكر ناب اسلامي است.

وي افزود: در گذشته سوسياليست ها تلاش كردند كه رمان ها، فيلم ها و كتاب هايي را توليد كنند و حتي رمان هاي بسيار جذاب و زيبا مطرح شد اما هم اكنون بر سرزبان ها نيستند و منزوي شده اند چرا كه برگرفته از فطرت انساني نبوده اند اما ادبيات مقاومت و انقلاب اسلامي وقتي به كجا مي رسد به دل چسبيده و از آن دفاع مي كنند كه براي غرب يك خطر محسوب مي شود.

سردار نقدي عنوان كرد: نمايشگاه هاي بسياري در دنيا داير مي شود كه جاي كتاب هاي ما در آنجا خالي است ولي اين باعث مطلع شدن مردم دنيا نسبت به دروغگو بودن آنها مي شود، همچنين بسياري از عرب زبان ها و پشتوزبان ها اين انديشه ديني را داشتند كه امروز ثمره آن را مي بينيم ايستادگي مردم غزه در مقابل ارتش پنجم دنيا ثمره همين پيام ها و آميزه هاي ديني است.

نام:
ایمیل:
* نظر: