آخرین اخبار
کد خبر: ۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۵
به گزارش تنویر،همايش فرماندهان نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با حضور فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران و جمعي از فرماندهان اين نيرو در محل ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

اولين همايش فرماندهان و مسئولين نيروي زميني سپاه با حضور سردار سرتيپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نيروي زميني سپاه، حجت‌الاسلام و المسلمين رضايي مسئول نمايندگي ولي فقيه در نيروي زميني‌سپاه، سردار سرتيپ پاسدار عبدالله عراقي جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه، ، فرماندهان قرارگاه‌هاي ده‌گانه و جمعي از فرماندهان تيپ‌ها و لشکرهاي مردم پايه اين نيرو در "مجتمع فرهنگی الغدير" برگزار شد.
در اين همايش منويات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالی) و فرمانده کل سپاه توسط سردار پاکپور به فرماندهان و مسئولين اين نيرو ابلاغ گرديد.
فرمانده نيروي زميني سپاه با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي، سال‌هاي دفاع مقدس و شهيداني که در راه اعتلاي امنيت و اقتدار ايران اسلامي ايثار و فداکاری کردند،از مجموعه قرارگاه‌ها و يگان‌هاي عملياتي که در سال گذشته در تثبيت امنيت مناطق شمال غرب، غرب، جنوب شرق و جنوب غرب کشور غيورمندانه تلاش و همت خود را به کار بستند تقدير کرد.
بنابراين گزارش در این همایش سردار پاکپور به بيان عملکرد نيروي زميني سپاه در ابعاد ماموريتي و ارتقاي آمادگي‌ها پرداخت و سياست‌ها و برنامه‌هاي اين نيرو در خصوص حفظ و ارتقاي آمادگي رزم يگان‌ها و توجيه و شيوه پشتيباني از اين يگان‌ها را اعلام کرد.
هم چنين در اولين همايش فرماندهان و مسئولين نيروي زميني سپاه، ارزيابي کارشناسان و بازرسان ستاد‌کل نيروهاي مسلح، ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد نيروي زميني سپاه از عملکرد يگان‌هاي اين نيرو در سلسله رزمايش‌هاي برگزار شده در سال گذشته ارائه شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: