کد خبر: ۵۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

در زمستان سال 1334 در خانواده اي ساده و متدين چشم به جهان گشود. تحصيلات خود را تا ششم ابتدايي در  «مدرسه ي وحيد» در«سعادت شهر» ادامه داد و پس از آن به علت گذراندن زندگي و کسب معاش از ادامه تحصيل بازماند و به کار پرداخت. هفده بهار از زندگي اش نگذشته بود که با فوت پدر مسئوليت مادر و دو برادر کوچک تر به عهده اش افتاد.

در سال هاي اوج گيري انقلاب اسلامي در تمام صحنه هاي مبارزه حضور فعال داشت. پس از مدتي به استخدام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي درآمد و در آن نهاد شروع به کار کرد. در سال 1359 ازدواج کرد و حاصل اين ازدواج دو فرزند دختر است.

در سال 1360 براي اولين بار در لباس يک بسيجي به آبادان اعزام شد. در سال 1363 براي دومين بار و در گروهاي اعزامي راهي منطقه ي کردستان شد و در جبهه ي  «مهاباد» به رزمندگان اسلام پيوست. در آن جا مسئوليت تدارکات «تپه ي قزلچه» را به عهده گرفت و سرانجام در تاريخ دهم شهريور ماه 1363 همراه با دو تن از هم رزمانش به شهادت رسيد.

  پيکر پاک و مطهرش هم زمان با دو نفر از شهداي اين شهرستان «شهيد ابراهيم حاجي پور» و «شهيد غلام حسين شکري» در گلزار شهداي «سعادت شهر» در جوار مرقد «امامزاده حسين» به خاک سپرده شد.

برای اطلاعات بیشتر به وصیت نامه شهید مراجعه کنید.
/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: