کد خبر: ۵۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
شهادت يك انتخاب است

به نام خدا

شهادت يك انتخاب است

ان‌الله يحب‌الذين يقاتلون في سبيل‌ صفا كانهم بنيان مرصوص.

خدا آن مؤمناني را كه در صف جهاد با كافران مانند سد آهنين همدست و پايدارند بسيار دوست مي‌دارد.

با سلام به مهدي موعود امام زمان و سلام به امام خميني رهبر كبير انقلاب اسلاميمان و سلام به مادر و همسر و برادران مهربانم و سلام به همة دوستان و آشنايانم امروز كه دارم وصيت‌نامه مي‌نويسم عازم به سوي ديدار با معبود مي‌باشم چون تشخيص داده‌ام كه فعلاً تنها جاي ديدار با معبود آنجاست مي‌روم تا اينكه شايد سهمي داشته باشم.

در اين موقعيت كه عاشوراي حسيني بار ديگر در ايران تكرار مي‌شود بايد با شركت خود از اسلام پشتيباني كنيم و اگر در اين ميدان زنده ماندم شاهد پيروزي بزرگي كه همان پيروزي مسلمين بر كفار است خواهم بود و اگر كشته شوم به مقام والائي دست يافته و راه حسين را رفته‌ام خداوند ما را دارد آزمايش مي‌كند. چون مي‌دانيم به پوچ بودن اين دنيا اعتقاد داريم پس چرا خودمان را گول بزنيم در پايان از مادر و دو برادرم و قوم و خويشان كه بخاطر تمام بديها و ناسپاسيهايي كه من به شماها كردم مرا ببخشيد و حلالم كنيد و از همه براي من حلاليت بخواهيد از همسرم كه دو امانتي است از من نزد شما خوب حفاظت كنيد كه خود و دو فرزندم كه آخرين مرخصي روزهايم بوديد خوب ديگر بيشتر از اين مزاحمتان نمي‌شوم. از تمامي دوستان كه زحمت كشيده‌اند در اين مراسم حلال كنيد. خدايا و نگهدارتان.

شهید میرحمزه خبازی درسال 1334در شهرستان سعادت شهر به دنیا آمد، سپس در جبهه ي  «مهاباد» به رزمندگان اسلام پيوست. در آن جا مسئوليت تدارکات «تپه ي قزلچه» را به عهده گرفت و سرانجام در تاريخ دهم شهريور ماه 1363 شهادت رسيد. 

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: