کد خبر: ۶۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
سردار شهيد غلامرضا ميري در يکم ارديبهشت ماه سال 1337 در خانواده اي متدين و ساده زيست ،در روستاي دهنو شهرستان داراب به دنيا آمد .

تحصيلات خود را تا دوم راهنمايي گذراند و پس از آن به شغل آزاد مشغول شد . در جريانات انقلاب بسيار فعال بود و با شروع جنگ تحميلي دوباره در کسوت بسيجي عازم جبهه هاي حق عليه باطل گرديد .

پس از آن نزديک به دو سال جهت امرار معاش به کشورهاي حوزه خليج فارس رفت و بعد از آن پاسدار شد و در قسمت هاي اطلاعات و عمليات و تخريب به فعاليت پرداخت و پس از مجاهدت فراوان در تاريخ 4دی ماه سال 1365 در منطقه عملياتي شلمچه به شهادت رسيد و پيکرش مفقود مي باشد .

روحش شاد و راهش پر رهرو باد .


خاطره 1

(( وجعلنا ))

به ياد آن روزي و آن شبي که با برادران جهت شناسايي جلو کمين دشمن رفتيم و دشمن ما را ديده بود خواست مرا بگريد (بگيرد) ولي آيه "وجعلنا" آن ها را کور کرده بود.

5فروردین سال 1365 جاده فاو - ام القصر.

خاطره 2

(( خوشا به آن روزها ))


28فروردین ماه سال 1365 امروز با برادر ايزدي و مقدم به مبارزان رفتيم وسايل دکل ديده باني را براي خط مقدم برادران بردن (بردند) خوشا به آن روزها والسلام شهر اهواز خدايا خدايا خدايا در جاده فاو ـ ام القصر عراق شمال درياچه نمک و يک ترکش به پاي چپش خورد اين ها همه اش کار خداست خداوند بندگانش را دوست دارد و مي خواهد امتحان کند تا  ببينم تا چه حد پايبند به اسلام است چه روزي شيرين بود خوشا به آن روزها حيات ديگر اين روزها کم مي آيد.

برای اطلاعات بیشتر به وصیت نامه شهید مراجعه کنید.

اسنادو دست نوشته شهید


/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: