کد خبر: ۶۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
شما را به خدا قسم مي دهم که به رهنمودهاي امام گوش کرده و آن ها را در عمل زندگي سرمشق قرار دهيد و براي او دعا کنيد
و لا تحسبن الذين قتلو في سبيل الله امواتاً بل احياء عند ربهم يرزقون.

آنهايي که در راه خدا کشته مي شوند نمرده اند بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان روزي مي خورند.

با سلام و درود فراوان به رهبر کبير انقلاب اسلامي ايران امام خميني و درود بر شهيدان راه حق کربلاي ايران من غلام رضا ميري وصيت نامه ي خود را آغاز مي کنم . پدر و مادر و خواهران گرامي آگاه باشيد که بازگشت همه ي شما به سوي خداست و باز گرديد به سوي خودتان و خود را به خداي خويش بشناسانيد وظيفه ي سنگيني داريم بايد از خون ده ها هزار نفر شهيد پاسداري کرد .

بايد اسلام عزيز را زنده نگه داشت . ببين که چه گرگ هايي براي نابودي اسلام و ملت مسلمان و شهيد پرور ايران دندان تيز کرده اند و شما را به خدا قسم مي دهم که به رهنمودهاي امام گوش کرده و آن ها را در عمل زندگي سرمشق قرار دهيد و براي او دعا کنيد تا به عمرش افزوده شود واقعاً انسانيت از اوست. مادرم و خواهرانم شما را به خدا قسم مي دهم که مرا حلال کنيد . پدر عزيزم از شما مي خواهم که براي من ناراحت نباشيد زيرا من هدفي داشتم براي رسيدن به اين هدف هيچ سدي نمي تواند جلو هدف من را بگيرد ، هر وقت براي من ناراحت شدي به ياد امام حسين (ع) و هفتاد و دو تن از يارانش گريه کنيد . خدايا من کوچکم و ناچيز هستم و بسيار گنهکارم از تو مي خواهم که گناهان مرا بيامرزي ، به من ديده ي عبرت بيم ده تا چيزي خود را ببينم به جمال زيباي تو را مشاهده کنم.

من از برادران مي خواهم که هميشه در راه حق مبارزه کنند و با کفار و دشمنان خدا بجنگند و شما بدانيد که ما را شکي نيست در اين که بر دشمن غلبه کنيم و چه او در .... ظاهر بر ما غالب آيد باز ما پيروز هستيم چرا که راهي که خدا براي ما انتخاب کرده است مي رويم و خواهيم رفت. پدر و مادرم سلام باز از شما خداحافظي مي کنم و نماز و روزه را ترک نکنيد هميشه به ياد خداي خود باشيد .

به اميد پيروزي اسلام و برقراري پرچم الا اله الا الله مقدمه انقلاب مهدي موعود و خواهشي که از شما دارم اين است که هميشه براي امام خميني بت شکن دعا کنيد و آن دعا اين است که خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار از عمر ما بکاه و به عمر او بيفزا . من از خانواده ام مي خواهم که چنان چه ناراحتي از من ديده اند مرا حلال کنند و تمام قومان و خويشان و برادران و همسايگان مي خواهم که مرا حلال کنند .از پدر و مادر مهربانم مي خواهم چنان چه سعادت شهيد شدن نصيب من شد مرا در همان جا به خاک بسپارند .

والسلام عليکم و رحمة الله و برکاته . مورخه 8تیرماه سال 1361 غلامرضا ميري .

شهید غلام رضا میری در سال 1337در روستاي دهنو شهرستان داراب به دنيا آمد.پس از مجاهدت فراوان در تاريخ 4دی ماه سال 1365 در منطقه عملياتي شلمچه به شهادت رسيد و پيکرش مفقود مي باشد .

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه+خاطرات شهید میری مراجعه کنید.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: