آخرین اخبار
کد خبر: ۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۴
همايش تجليل از فرماندهان، مسوولان و مربيان عقيدتي سياسي سپاه همزمان با سالروز شهادت استاد مطهري و هفته عقيدتي سياسي سپاه با حضور سردار جعفري برگزار شد.

در اين همايش سردار سرلشكر جعفري فرمانده كل سپاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمين علي سعيدي نماينده ولي‌فقيه در سپاه، سرلشكر قاسم سليماني فرمانده نيروي قدس، سردار سپهر معاون هماهنگ‌كننده نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه و جمعي از فرماندهان و مسوولان سپاه حضور داشتند.

فرمانده كل سپاه در اين همايش، تاكيد كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هرگونه مانع در راه حركت انقلاب اسلامي و اهدافش را از سر راه برمي‌دارد و در تحقق اين اهداف تمام تلاش خود را به كار مي‌گيرد.

جعفري، در ادامه، با بيان اينكه «سپاه پاسداران صرفا در ماموريت‌هاي نظامي محدود نمي‌شود»، گفت: مقام معظم رهبري اين موضوع را متذكر شده‌اند كه سپاه تنها بعد نظامي ندارد و در تمامي ابعاد و طيف‌هاي ماموريتي از سخت، نيمه‌سخت و تهديدات نرم گرفته تا موضوعات فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و سياسي، بايد از انقلاب اسلامي دفاع كند. فرمانده كل سپاه همچنين خاطرنشان كرد: اتصال بسيج به عنوان بخش قابل‌توجهي از جامعه با اعتقاد، روحيه و انگيزه‌اي كه بسيجيان مخلص در حفظ انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي دارند، وظيفه سپاه را سنگين‌تر مي‌كند.

وي با اشاره به حركت‌هاي سپاه در ابعاد بيروني و دروني از نگاه رهبر معظم انقلاب تصريح كرد: ساختن سپاه نبايد به ساختن نيرويي كه تنها ماموريت‌هاي امنيتي و نظامي دارد خلاصه شود و ماموريت‌هاي عقيدتي، دفاعي و فرهنگي سپاه ايجاب مي‌كند كه در ارتباط با ساختن ابعاد دروني به‌صورتي ديگر به وظيفه خود نگاه كند.

 

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: