آخرین اخبار
کد خبر: ۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۲
حجت‌الاسلام شعبان اسماعیلی گفت:ضرورت دارد سپاه پاسداران و نیروی مقاومت بسیج، روز به روز از لحاظ علمی و بصیرتی ارتقا و پیشرفت پیدا کنند تا جایی که هر پاسدار و بسیجی، یک استاد عقیدتی و هادی سیاسی باشد.

حجت‌الاسلام شعبان اسماعیلی دیروز در همایش گرامی‌داشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت شهید مطهری که به همت سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز برگزار شد، اظهار داشت: فلسفه وجودی نام‌گذاری سالروز شهادت استاد شهید مطهری به عنوان هفته عقیدتی، سیاسی، در سپاه و بسیج، ترویج فکر، اندیشه، آگاهی و بصیرت در مجموعه این نهاد مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: ترویج تفکر ناب محمدی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری بسیار کارساز و ره‌گشا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی به برکت بصیرت، آگاهی و فکر ناب در سپاه و بسیج قدرت گرفته و توانسته است در مقابل تمام حوادث تلخ و ناگوار با اقتدار و سربلندی بایستد.

اسماعیلی ارتقای علم، فضیلت، بصیرت و آگاهی در بدنه سپاه و بسیج را مدیون تفکر و اندیشه‌های استاد شهید مطهری دانست و افزود: شهید مطهری در دوران شکوفایی انقلاب اسلامی با عنوان نظریه‌پرداز فکری معروف شد و امروز نیز اندیشه‌هایش، در نظام اسلامی بسیار راهگشا است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان و غیرمسلمان جهان گفت: ما افتخار می‌کنیم در عصری زندگی می‌کنیم که عصر شکوفایی دین، عزت، معنویت و ترویج حکومت‌های اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز ادامه داد: در دورانی هستیم که فرصت، توان و موقعیت داریم که از حریم و ارزش‌های اسلامی پاسداری کنیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: هرکس که در زمان خودش گامی برای ترویج دین و فرهنگ اسلامی بردارد، در پیشگاه خداوند روسفید است.

وی رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی را دین‌داری و انجام تعهدات دینی دانست و گفت: امروز اگر پرچم مقدس اسلام توانسته به کشورهای دیگر صادر شود و یک همایش بیداری عظیم به دست مردم، در جهان اسلام به وجود آید، به برکت نگاه عمیق و رهنمودهای راه‌گشای ولایت و رهبری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز اضافه کرد: سپاه پاسداران به عنوان سکاندار ارزش‌ها و فضائل است و در تمام شرایط سخت، به عنوان قوی‌ترین ستون خیمه ولایت حضور داشته است.

اسماعیلی بیان داشت: ضرورت دارد سپاه پاسداران و نیروی مقاومت بسیج، روز به روز از لحاظ علمی و بصیرتی ارتقا و پیشرفت پیدا کنند تا جایی که هر پاسدار و بسیجی، یک استاد عقیدتی و هادی سیاسی باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: