آخرین اخبار
کد خبر: ۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۶
رهبر معظم انقلاب اسلامی كه در نخستین دقایق آغاز رای گیری در انتخابات شركت كرده بودند خاطر نشان كردند از خداوند متعال مسالت می كنم كه توفیق بدهد و مردم بتوانند وظیفه خود را در این روز و در این كار بزرگ و مهم انجام دهند.

حضرت آیت الله خامنه ای به مردم توصیه فرمودند؛ مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را همانند مرحله نخست آن جدی بگیرند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی كه در نخستین دقایق آغاز رای گیری در انتخابات شركت كردند در گفت و گویی خاطر نشان كردند : از خداوند متعال مسالت می كنم كه توفیق بدهد و مردم بتوانند وظیفه خود را در این روز و در این كار بزرگ و مهم انجام دهند.

مقام معظم رهبری كه سخنانشان به طور زنده و مستقیم از سیمای جمهوری اسلامی پخش می شد، با تاكید بر اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس فرمودند: هرچه ارا نمایندگانی كه از طرف مردم به مجلس می روند بیشتر باشد قوت قلب ؛ توانایی و اعتبار آنها بیشتر است و بهتر می توانند كار كنند.


ایشان انتخاب را نیز یك كار مهم و اساسی دانستند و فرمودند : خود انتخاب هم یك كار مهم و اساسی است . ان شاءالله خدای متعال دلهای مردم را هدایت كند به انچه كه حق است و صلاح و صرفه آنهاست.

رهبر معظم انقلاب پس از انداختن رای خود به صندوق سیار شماره 110 همچنین از دست اندركاران برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس كه در حسینیه امام خمینی (ره) حضور داشتند ، تشكر كردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: