آخرین اخبار
کد خبر: ۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۰۳:۳۰
بدون شك صبر و تحمل نظام آستانه محدودي دارد و سران فتنه بايد در انتظار محاكمه خود بوده، چرا كه آنان بايد پاسخگوي اعمال و رفتار خود باشند.

محمد عباسي سه‌شنبه‌شب در ميزگرد خبري، تحليلي و كالبدشكافي حماسه 9 دي ماه سال گذشته در جمع خبرنگاران گفت: بدون شك آغاز حركت فتنه قبل از سال 58 كليد خورد و سردمداران و هدايت‌گران اصلي اين جريان با اميد موفقيت در حوادث اخير با بهره‌گيري از فضاي سايبري و نيز استفاده از تمام امكانات و توان خود سعي در ايجاد اين جريان كردند.
وي با اشاره به اينكه آيا سران فتنه محاكمه مي‌شوند يا خير افزود: بدون شك صبر و تحمل نظام آستانه محدودي دارد و سران فتنه بايد در انتظار محاكمه خود بوده، چرا كه آنان بايد پاسخگوي اعمال و رفتار خود باشند.
مشاور فرهنگي فرمانده سپاه فجر استان فارس ابراز داشت: در جنگ نرم دشمن نه آتش بس دارد و نه پايان، بلكه هرگونه شتاب‌زدگي و غفلت از اين جريان مهم موجب آزادي عمل دشمن مي‌شود.
وي با بيان اينكه آشوب‌ها و رفتار‌هاي پليد دوران فتنه در داخل كشور نمايانگر بي‌بصيرتي و جهل‌زدگي آنان است، تصريح كرد: مردم ايران بايد در مسير شناسايي عاملان فتنه با هوشياري و آگاهي از مسائل جامعه سعي در نابودكردن ريشه آنان كنند.
سعيد ساسان مسئول بسيج دانشگاه شيراز نيز در اين نشست با اشاره به نقش پررنگ مردم در راهپيمايي اعتراض‌آميز سران فتنه در محرم سال گذشته تصريح كرد: حضور مردم نشان دهنده اثبات لبيك به دستورات مقام معظم رهبري بود و در ميدان نبرد حق عليه باطل خواص باز نيز عقب ماندند همان‌طور كه در صدر اسلام نيز عقب افتادند و اين مردم بودند كه جلوتر از همه نقش خود را در ولايت‌پذير بودن به اثبات رسانيدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: