آخرین اخبار
کد خبر: ۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۰
فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس گفت:ما از دستگاهها ومدیران فرهنگی فارس گله مندیم چراکه تنها سپاه مسئول زنده نگه داشتن نام شهدا نیست این رو نباید در این سالگرد تنها سپاه فریاد\"هل من ناصر...\"سردهد.

سردار دکترغلام‌حسين غيب‌پرور دیروز درمراسم تجليل از معلمان بسيجي در استان فارس افزود: مهدی شناسی باید در جامعه ما توسعه پیدا كند، اگرنه با جا خالی كردن، بهایی‌ها و وهابي‌ها و غیره برایمان عرض اندام می‌كنند.

وي با اشاره به تحركات وهابيان در مسير نشر تفكر خود در جنوب استان فارس، در خصوص فعاليت برخي از دين‌گريزان هشدار داد و تصريح كرد: آن چیزی كه مورد رضایت ولی عصر(عج) می‌شود رفتار مجاهدانه ما در راه خداست نه رفتار اداري.

غيب‌پرور گفت: مجاهد در راه خدا یعنی این كه شب و روز بیدار است تا دشمن شكستش ندهد،‌ درسنگرها نمی‌توانیم بخوابیم،  مجاهدان در راه خدا اهل غفلت و خواب نیستند و مجاهدان در راه خدا لحظه به لحظه در كسب معارف دینی همت می كنند.

سردار غیب پرور همچنين معارف انقلاب را شناخت امام، رهبری و شهدا عنوان و اضافه كرد: ما باید عارف باشیم به شهدا و امام بزرگوار و رهبری فرزانه انقلابمان و در ترویج معارف دینی نیز كوتاهی نكنیم كه تبعات جبران ناپذیری دارد.

غيب‌پرور با تصريح اينكه نیاز جامعه ما به مسایل فرهنگی از نوع مجاهدانه است،‌ به تشريح خصوصيت‌هاي شهيد مطهري پرداخت و گفت: شهید مطهری موقع شناس بود، به موقع و به اندازه عمل كرد، توجه به ابعاد فردی و زمانی شهید مطهری فوق‌العاده و اين‌كه چگونه مطهری مطهری شد، فوق‌العاده مهم است.

فرمانده ارشد سپاه در استان فارس شاهكار شهید مطهری را تقابل همزمان با نظام كمونیسم و همچنین اردوگاه لیبرالیستی و اين تقابل همزمان را نه شرق و نه غرب معنا كرد و گفت: شهید مطهری در دورانی كه كمونیزم به شدت جوامع انسانی را فریب می داد، وارد میدان شد، آن زمانی كه لیبرالیست‌ها نظام سرمایه داری را در جهان فریاد می‌كردند و دامنه آنها در ایران خودمان به شدت گسترده شده بود، شهید مطهری ایستادگی كرد.

اين مقام ارشد نظامي با تاكيد بر لزوم احصا نيازهاي امروز جامعه،‌ به طرح سووالاتي پرداخت و گفت: آیا امروز مساله روز ما كمونیسم، تفكر باطل لیبرالیسم، و یا دل نگرانی های آن موقع شهید مطهری است؟

وي ادامه داد: امروز نیازمندی های جامعه ما در حوزه علوم انسانی كجاست و چه كسی می بایست آن را بنویسد، جوانان خوب، آگاه و متدین كم نداریم اما آن بخشی كه در این مدار نیستند تكلیفشان چیست؟

غيب‌پرور سووال كرد: بعضی از جوانان ما دچار دو معضل بزرگ خود باختگی و كوچك شمردن دستاوردهای نظام و انقلاب هستند، چه كسی مسئول است و چرا جوانان ما دچار خودباختگی شده‌اند؟

وي همچنين گفت: چرا مسئله حجاب و عفاف به شكل بنیادین بین دانش آموزان و جوانان ما جا نیفتاده است گفت: چرا در این قضیه بخشی از متولیان امر آموزش، اهل غفلت شده اند؟

فرمانده ارشد سپاه فجر فارس خاطرنشان كرد: اگر امروز شهید مطهری بود نیازمندیهای جامعه را حتما این شهید احصا و روی آن صحبت می كرد و ارایه طریق می داد همانگونه كه آن زمان در غربت اسلام، یك تنه در برابر كمونیسم و نظام سرمایه داری غرب ایستاد و تلاش كرد.

فرمانده سپاه فجر دربخش دیگری از صحبت های خود به سالگرد برگزاری کنگره سرداران و14600شهید فارس پرداخت وافزود:ما از دستگاهها ومدیران فرهنگی فارس گله مندیم چراکه تنها سپاه مسئول زنده نگه داشتن نام شهدا نیست این رو نباید در این سالگرد تنها سپاه فریاد"هل من ناصر..."سردهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: