جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۲۹:۳۸
آخرین اخبار
کد خبر: ۶۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
به همت مجمع راهبردی بسیج شهرستان لارستان
سلسله همایش‌های تخصصی جوان و اندیشه هرساله با حضور مسئولان کشوری و استانی با محوریت تجلیل از برگزیدگان علمی شهرستان لارستان برگزار می‌شود.
به گزارش تنویر، این همایش‌ که با هدف شناسایی نیروهای نخبه منطقه و حفظ ارتباط فکری با نیروهای برگزیده علمی کشور در محدوده شهرستان لارستان راه اندازی شده توانسته است در سال‌های گذشته به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد و در عین حال با حضور مسئولان و شخصیت‌های علمی و دانشگاهی کشور، توان علمی شهرستان لارستان را به مجموعه علمی دانشگاهی کشور نشان دهد.

دبیرخانه دائمی این همایش با حضور جوانان مومن و حزب‌اللهی در قالب مجمع راهبردی بسیج و با همکاری مجموعه دانشگاهی و اداری شهرستان و با مشارکت خیران منطقه در شهر لار دایر است.

دبیرخانه این همایش با صدور اطلاعیه‌ای از نخبگان و علاقه‌مندان به حضور در این برنامه دعوت کرد با مراجعه به دبیرخانه به آدرس لار، شهرجدید، دوازده متری هلال‌احمر بلوک یک دبیرخانه همایش تخصصی جوان و اندیشه برای ثبت نام اقدام کنند.

ششمین اجلاسیه تخصصی جوان و اندیشه در اواخر مردادماه امسال برگزار می‌شود و فانی وزیر آموزش و پرورش به دعوت نماینده مردم شهرستان لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی میهمان ویژه این برنامه است.

در حاشیه این همایش وزیر آموزش و پرورش از مجموعه علمی و آموزشی منطقه بازدید کرده و با مسئولان شهرستان دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

گفتنی است در سال‌های گذشته چهره‌هایی از قبیل محمدرضا مخبردزفولی، غلامعلی حدادعادل، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، معاونان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از نخبگان و اساتید علمی داخل و خارج کشور در این همایش شرکت و تشکیل این همایش فاخر با محوریت دانش در نیروی مقاومت بسیج را گامی بزرگ در مقیاسی کوچک خوانده و آن را الگویی برای تجلیل از نخبگان علمی کشور دانسته‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: