آخرین اخبار
کد خبر: ۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵
مجری برنامه نوبت شما در بی بی سی با ارائه یک تحلیل تخصصی از یک مقاله در بی بی سی با وقاحت تمام به مردم ساکن مناطق محروم و مستضعف کشورمان توهین کرد.

سیاوش اردلان مجری بی اخلاق بی بی سی در صفحه فیس بوکش با اشاره به مقاله ای در خصوص انتخابات مجلس نهم در بی بی سی نوشته است : " این که هم حکومت ایران هم مخالفاش اصرار دارند که میزان مشارکت مردم در انتخابات رو ملاک مشروعیت داشتن یا نداشتن خکومت نشون بدن اشتباهه ، چرا که میزان مشارکت مردم میتونه نشونه خیلی چیزای دیگه بغیر از مشروعیت باشه. "
وی در ادامه می افزاید : " مثلا چی؟ اگر آمار مشارکت مردم رو در هر استان بررسی کنید به این نتایج میرسید: هر چه یک استان محروم تر،‌مردمش بی سوادتر، تعداد اعضای خانوارهاش بزرگتر و رشد اقتصادیش کمتر باشه، میزان مشارکت مردمش در انتخابات هم بیشتره!"
عمله رسانه ای سیستم ملکه در انتها با اعتراف به شکست تحریم انتخابات با کمال بی ادبی اظهار می دارد : " مخالفها اگر خودشون رو جر هم بدن سیاست تحریمشون به جایی نمیرسه!"

این درحالی است که ملت ایران اسلامی بدون اعتناء به این تبلیغات وعقده گشایی وطن فروشان، پرشورترین دور دوم انتخابات مجلس را رقم زدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: